سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثوری: اردو تیم ملی بوکس در مهرماه برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون بوکس کشورمان گفت: اردو تیم ملی بوکس جهت آماده سازی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ از مهرماه آغاز خواهد شد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: پیش از اعزام تیم ملی بوکس به بازی‌های آسیایی جاکارتا، انتخابی تیم ملی در استان آذربایجان غربی انجام شد. تعدادی از بازیکنانی که در انتخابی تیم ملی انتخاب شدند و توانایی شرکت در اردو‌ها را دارند و در اردوی مهر ماه جهت آماده سازی برای کسب سهمیه المپیک دعوت می‌شوند. با کشور تایلند برای یک اردو ۲۰ روزه شفاهی به توافق رسیدیم و منتظر اعلام کتبی موافقت این کشور هستیم. برنامه ریزی برای کسب سهمیه المپیک آغاز شده است و تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم با سهمیه المپیک بوکس را کسب کنیم.

هدف از تشکیل شورای فنی کمک به بوکس ایران است

او تصریح کرد: پیش از انتخاب اعضای شورای فنی آیین نامه‌ای را تنظیم کردیم که شرایط حضور در شورای فنی را ترسیم کرده است. هدف از تشکیل شورای فنی کمک به بوکس ایران است و وظیفه این شورا تایید کردن صلاحیت مربی داخلی یا خارجی است. برای انتخاب ۹ عضو شورای فنی با پیشکسوتان تبادل نظر شده است و از بین افراد توانمند بوکس بهترن‌ها گلچین شدند. شورای فنی باید به ارتقا کمی و کیفی بوکس کشورمان کمک کند. در زمینه بوکس افراد شایسته زیادی برای کمک وجود دارد و افرادی که جزو این ۹ نفر نیستند همچون امین قاسمی قهرمان بوکس کشورمان در زمینه‌های دیگری استفاده خواهند شد. فدراسیون بوکس دست یاری خود را به سوی نه عضو شورای فنی دراز کرده است و خواهان یاری آن‌ها به بوکس ایران است. افراد انتخاب شده صاحب عنوان و سبک در بوکس هستند و می‌توانند به روند رو به جلو بوکس کمک کنند.

حامی مالی فدراسیون بوکس محدود است

ثوری خاطر نشان کرد: بوکس حامی مالی محدودی دارد و نمی‌تواند از همه جهات بوکس را تامین کند. فدراسیون بوکس همچنان به دنبال حامی مالی دائمی است که بتواند در همه جهات از نظر مالی تامین کند. فدراسیون بوکس به دنبال مثبت نشان دادن چهره بوکس در جامعه و رسانه است.


بیشتر بخوانید:مظاهری: ملی پوشان بوکس شانس کسب مدال دارند

تعیین اعضای شورای فنی فدراسیون بوکس

مظاهری:بوکس ایران نیازمند سرمایه‌گذاری است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.