سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

فلسفه اصلی کار پلیس ترویج معروف‌ها و جلوگیری از منکر‌ها است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: در کنار سایر ماموریت‌ها فلسفه اصلی کار پلیس ترویج معروف‌ها و جلوگیری از منکر‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام و المسلمین "قریشی" نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با سردار "اصلانی" فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی و فرماندهان، روسای پلیس‌های تخصصی و معاونان استان آذربایجان غربی گفت: وجود افراد شایسته و لایق در راس امور، بزرگترین نعمت الهی برای جامعه اسلامی است.


وی افزود: پلیس در صف اول است و هیچ سازمانی چنین ماموریت سختی ندارد؛ چرا که در کنار سایر ماموریت‌ها فلسفه اصلی کار پلیس ترویج معروف‌ها و جلوگیری از منکر‌ها است و از این منظر کارکنان نیروی انتظامی عامران به معروف و ناهیان از منکر هستند.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: مسئولیت سنگینی بر عهده ناجا گذاشته شده؛ چرا که امر به معروف و نهی از منکر بنا به فرمایش امام علی (ع) از لحاظ سختی و ثواب مانند دریایی در برابر قطره است.


حجت الاسلام والمسلمین "قریشی" یادآور شد: قیام امام حسین (ع) برای احیای فریضه امر به معروف بود و امروز پلیس بهترین اجرا کننده این فریضه الهی است چرا که با زبان، عمل و رفتار خود مردم را به سمت رعایت قوانین اسلام در جامعه فرا می‌خواند.


نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در پایان این دیدار ضمن قدردانی از زحمات این مجموعه افزود: پلیس در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یک سری ابتکاراتی داشته که بسیار قابل توجه است و باید دستگاه‌های دیگر از این سازمان الگو بگیرند.
انتهای پیام/ح


دیدار فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.