سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره ورزش ژیمناستیک در رزن

جشنواره ژیمناستیک در خانه کشتی شهرستان رزن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در آستانه هفته دفاع مقدس جشنواره ژیمناستیک ، توسط هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن و با حضور نزدیک به 200 ژیمناست دختر و پسر از شهرهای دمق، رزن و قروه درجزین در سالن کشتی برگزار شد.

در ابتدای مراسم ژیمناست ها پس از رژه، حرکات دسته جمعی و سپس انفرادی را اجرا نمودند.

سمیرا موسوی، رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن، با اشاره به اینکه در این جشنواره ژیمناستیک‌کاران نونهال و خردسال حضور داشتند، اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره ژیمناستیک آشنایی مردم شهرستان رزن با رشته ژیمناستیک و حرکاتی که ژیمناستیک‌کاران می‌توانند انجام بدهند است.

وی با بیان اینکه ژیمناستیک ورزش پایه و اساس توسعه سایر رشته‌ها محسوب می‌شود و غفلت در این حوزه می‌تواند آسیب‌های متعددی را در ورزش ملی، منطقه‌ای و استانی به همراه داشته باشد،

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن بیان کرد: ورزش ژیمناستیک باید به صورت یک فرهنگ در میان مردم شناخته شود تا اولیای هنرآموزان به ارزش این رشته ورزشی پی ببرند.

مهدی کرمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان رزن تصریح کرد: ژیمناستیک به همراه دو‌ و‌ میدانی از ورزش‌های پایه و زیربنایی در توسعه ورزش قهرمانی محسوب می‌شود و حضور قدرتمندانه در این رشته می‌تواند مدال‌های مختلفی را در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی برای کشورمان به ارمغان آورد.

گفتنی است در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از ژیمناستیک کاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ب

جشنواره ورزش ژیمناستیک در رزن برگزار شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.