سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه برای ساماندهی پیرو جوان در خنداب +عکس

مسئولان شهرستان خنداب دو جلسه جداگانه برای ساماندهی پیرو جوان برگزار کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان بهزیستی وپنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری شهرستان خنداب برگزار شد.

در جلسه شورای ساماندهی سالمندان بهزیستی خنداب درباره جایگاه سالمندان در خانواده و جامعه، توجه به نیاز‌های این دوران، ویژگی‌های دوران سالمندی و استفاده از تجربیات بزرگان و سالخوردگان بحث و تبادل نظر ومصوب شد ادارات از همکاران بازنشسته خود تجلیل کنند.

حاجی علی بیگی فرماندار خنداب در این جلسه گفت:: تکریم سالمندان برای تعالی و رشد خانواده‌ها ضروری است.

حاجی علی بیگی افزود: سالمندان از جایگاه پر ارزشی برخوردارند وتوجه به جایگاه و موقعیت انان از سوی فرزندان در ارتقای سلامت روحی و روانیشان موثر است.

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خنداب با حضور جمعی از جوانان

پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور جمعی از جوانان، فرهیختگان، سمن‌های فعال و هیئت‌های ورزشی در فرمانداری شهرستان خنداب برگزار شد.

در این نشست بر آسیب‌های فضای مجازی، دلائل بالا رفتن سن ازدواج، بحران هویت جوانان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده و ازدواج، اقدامات جهت توانمند سازی جوانان و مشارکت‌های اجتماعی و راه اندازی سمن در حوزه محیط زیست تاکید شد.

انصاری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آشتیان دراین جلسه گفت:: افتتاح خانه جوان در شهرستان از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در هفته دولت بودو شهرستان خنداب دومین شهرستان استان است که دارای خانه جوان است.

حاجی علی بیگی فرماندار خنداب هم در این جلسه گفت:: جوانان سرمایه‌های بزرگ این کشور هستند و توجه به خواسته‌های آنان و رسیدگی به مشکلاتشان امری ضروری است

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.