سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کرمانشاه جهت میزبانی مطلوب از زائرین اربعین حسینی

استان کرمانشاه جهت میزبانی مطلوب از زائرین اربعین حسینی(ع) آماده می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  شهرام کهریزی مدیرکل دفترفنی، امورعمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری مناسب مراسم اربعین امسال گفت: به دنبال تکمیل زیرساخت‌ها و فراهم نمودن امکانات لازم جهت حضور زائران در مراسم اربعین حسینی (ع) هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: با رهنمودها و حمایتهای استاندار محترم و معاون محترم امور عمرانی استانداری طرح جامع ساماندهی زیرساختهای مرز خسروی توسط مشاور در دست تهیه می باشد و تمامی فضاها، امکانات و کاربریهای مورد نیاز جهت ارایه خدمات مناسب به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) پیش بینی و تعریف خواهد شد.

کهریزی افزود: به دنبال تکمیل برنامه‌های خود در زمینه حمل و نقل جاده‌ای، رفع نقاط پرحادثه، ترمیم روکش آسفالت جاده ها، تکمیل پروژه‌های آبرسانی به موکب ها، استقرار سرویس های بهداشتی و دوشهای سیار در مکانهای مورد نیاز به همراه سبتیک فاضلاب ، توسعه پارکینگ ها، روشنایی و... هستيم .

مدیرکل دفتر فنی استانداری با توجه به ضرورت تکمیل زیرساختها بر همراهی و همکاری جدی دستگاه های اجرایی و تأمین برخی تجهیزات و ماشین آلات موردنیاز در منطقه تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، لازم است تمامی مسئولین مربوطه در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشکوه تلاش كنند.

وی در ادامه گفت: کمیته زیرساخت به عنوان یکی از کمیته های ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) امور مربوط به پروژه های عمرانی در حوزه های راه های مواصلاتی، زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی، تأسیسات آب و برق و ... جهت ارایه خدمات به زائران را برنامه ریزی و براقدامات اجرایی نظارت می كند.

 

 

انتهای پیام/د

ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری مناسب مراسم اربعین امسال

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.