سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون راهداری همدان خبر داد؛

آشکارسازی 70 نقطه پرتصادف در استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آشکارسازی و شناسایی 70 نقطه پرتصادف در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه 106 نقطه در استان به عنوان محل هایی که تصادف در آن ها اتفاق می افتد شناسایی شده است، یادآور شد: کارگروهی در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد و نقاط پرتصادف شناخته شدند که بر این اساس 70 نقطه در همدان پر تصادف است.

وی افزود: تاکنون 17 مورد از این نقاط شناسایی شده رفع و 5 مورد نیز در دست اقدام است.

پرورشی خرم ادامه داد: همچنین علاوه بر نقاط یاد شده از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکار، اصلاح طرح هندسی برای 9 نقطه نیز درحال انجام است .

معاون راهداری اداره کل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه در سایر نقاطی که احتمال تصادف در آنها متصور بوده اقداماتی انجام شده است، تصریح کرد: 661 عدد ایمن سازی کم هزینه سرگاردریل ها،40 مورد اصلاح پیچ خطرناک، 48 مورد اصلاح تقاطع، 98 مورد اصلاح و احداث دوربرگردان و پارکینگ و سرعتکاه و یکصد دستگاه احداث،تعمیر و نگهداری و تعریض پل ها در زمینه ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول ابراز داشت: همچنین 178 هزارو 426 مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در 233 کیلومتر و 140 هزارو 849 مترمکعب ترانشه برداری در 110 کیلومتر از راه های ارتباطی استان انجام شده است.

انتهای پیام/ د

 70 نقطه پرتصادف در استان همدان شناسایی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.