سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی‌روش: نتیجه بازی با ازبکستان مهم نبود/ آزمون از بهترین بازیکنان آسیا است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی جذابی مقابل ازبکستان انجام شد، اما نتیجه دیدار تدارکاتی نتیجه اهمیتی ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان بیان کرد: هر ۲ تیم بازی خوبی انجام دادند و به همین دلیل به بازیکنان ایران و ازبکستان تبریک می‌گویم. در این دیدار تدارکاتی نتیجه اهمیتی نداشت، اما فوتبال جذابی دیدیم.

قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دشوار است

او ادامه داد: دیدار با ازبکستان برای ما یک بازی تدارکاتی مناسب در راه جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بود. نتیجه گیری در این رقابت‌ها شرایط دشواری دارد چرا که بسیاری از تیم‌های ملی قاره می‌خواهند در آن قهرمان شوند، اما رسیدن به این امر سخت است. با حضور تیم هایی، چون ژاپن، کره جنوبی و استرالیا قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دشوار است.

ازبکستان باید به هکتور کوپر اعتماد کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره ارزیابی اش از وضعیت تیم ملی ازبکستان بیان کرد: ازبکستان برای رسیدن به دست آورد‌های بزرگ شانس خوبی دارد چراکه این تیم قدم به قدم قدرتمندتر می‌شود. باید به هکتور کوپر اعتماد شود. او تنها یک ماه است کارش را شروع کرده و تیم او به آرامی پیشرفت می‌کند.

قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضا نکرده ام

کی روش درباره آخرین وضعیت تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای این‌امر همچنان منتظر هستم و تاکنون قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضا نکرده ام.

تاکتیک ما نسبت به جام جهانی تغییر کرده است

او درباره سیستم بازی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تاکتیک ما نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تغییر کرده است چراکه شرایط بازی در آن رقابت‌ها با جام ملت‌های آسیا متفاوت است و باید به بازیکنان جوان‌تر فرصت بازی دهیم.

هدف ما ایجاد هماهنگی بین خطوط مختلف تیم ملی بود

کی روش درباره حفظ توپ بازیکنانش پس از به ثمر رسیدن گل بیان کرد: بازی امروز (سه شنبه) برای آماده سازی ما خوب بود و به همین دلیل از بازیکنان جوان استفاده کردیم. مقابل ازبکستان هدف ما ایجاد هماهنگی بین خطوطمان بود.

سردار آزمون از بهترین بازیکنان آسیا است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تفاوت دیدار امشب با بازی قبلی با ازبکستان که پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار شد، گفت: فقط به عنوان سرمربی تیم ملی ایران می‌گویم ازبکستان بازیکنان بسیار خوبی دارد. سون هیونگ مین کره ای، سردار آزمون و اودیل احمدوف ازبکستانی در حال حاضر بهترین بازیکنان آسیا هستند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین شکار کی‌روش کیست؟

کی روش: هیچگاه نگفتم تیم ملی ایران را ترک می‌کنم

تیم ملی ایران یک - ازبکستان صفر/کی‌روش حسرت پیروزی را بر دل ازبک‌ها گذاشت


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.