سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه شورای امر به معروف اداره کل آموزش و پرورش خوزستان

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان و اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: متأسفانه میزان آسیب های اجتماعی بسیار بالا است و همه دستگاه ها در این زمینه مسئول هستند.

وی اذعان داشت: تلاش می کنیم نام امر به معروف در مدارس زنده شود و خواستار تبلیغ در زمینه تولیدات داخلی و تسهیل برای خرید آن ها از طرف مدارس و اولیاء دانش آموزان شد.

حجت الاسلام روحانی، امام جماعت و عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش در این جلسه اظهار کرد: در امر به معروف کردن باید زمینه روانی پذیرش تذکر و راه های آن را به درستی انجام دهیم تا در مخاطب تاثیر گذار باشد.

ذوالفقار کیانی، جانشین معاون دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در این جلسه با مهم ارزیابی کردن کار آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین دستگاه فرهنگی کشور خواستار فعال شدن شوراهای امر به معروف در تمامی ادارات آموزش و پرورش و مدارس بر اساس قانون شد.

وی شناسایی، جذب، آموزش و بکار گیری اعضای یاوران معروف در ادارات و سپس یادآوران معروف در مدارس را از جمله مهم ترین کارها در شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش دانست و خواستار فعال نمودن آن ها شد.

همچنین رفیعی، معاون فرهنگی و پرورشی مدیر کل گزارشی از فعالیت های اداره کل در زمینه مسائل تربیتی را ارائه داد.

انتهای پیام/گ

بررسی آسیب های اجتماعی در شورای امر به معروف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.