سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اتباع خارجی سازمان تامین اجتماعی کشور در اراک؛

کمتراز ۴۰ درصد اتباع خارجی مقیم ایران کارت اقامت قانونی دارند

مدیر کل اتباع خارجی سازمان تامین اجتماعی کشور درسفر اراک از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی با کارت اقامت قانونی خبرداد.

خزائی مدیر کل اتباع خارجی سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه دیدار از اداره کل دفتر امور اتباع و مهاجرین استانداری مرکزی در اراک ر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: بیش از ۳ میلیون تبعه خارجی در ایران زندگی می‌کنند

خزائی افزود: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی دارای کارت اقامت قانونی در ایران هستند که از این تعداد تنها ۴۲ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر سیل مهاجرت اتباع خارجی غیر مجاز از ایران به کشور‌های اروپایی آغاز شده و تلاش است شرایط بیمه شدن اتباع مجاز باقی مانده در کشورتسهیل شود.

بیشتر از ۶۰ درصد اتباع خارجی مقیم استان مرکزی غیر مجازند

حسنی مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین استانداری مرکزی هم گفت:: ۵۳ هزار تبعه خارجی در استان مرکزی زندگی می‌کنند که ۲۱ هزار نفر آنان از اتباع مجاز و دارای کارت اقامت هستند.

حسنی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته تنها ۷۰۰ نفر از اتباع مجاز در استان مرکزی بیمه تامین اجتماعی شده اند که امید است بتوانیم زمینه برای بیمه شدن همه‌ی اتباع مجاز را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: برای حل مسائل بیمه‌ای اتباع خارجی ومهاجرین افغان تا کنون بیش از ۱۰ کارگروه تخصصی تشکیل شده است.
انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حڪمت الله
۰۱:۲۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سلام مخوام ڪارت ایقامت بیگرم میشه منو ڪمڪ ڪنید