سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۲ رتبه ملی در مسابقات رباتیک دانش آموزان کشور

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از کسب ۲ رتبه ملی در مسابقات رباتیک دانش آموزان کشور توسط دانش آموران کانون قائم آل محمد (عج) این ناحیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 گفت: دانش آموزان کانون قائم آل محمد (عج )ناحیه ۲ اهواز که به نمایندگی از استان به مسابقات رباتیک دانش آموزان کشور اعزام شده بودند موفق به کسب یک رتبه دومی و یک رتبه سومی در این مسابقات شدند.

وی افزود: ازبین ۱۰۶ تیم شرکت کننده در مسابقات رباتیک کشوری که در اصفهان برگزار گردید تیم دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز، شامل بردیا و باربد باحیدری در جایگاه دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز  ادامه داد: بردیا باحیدری درلیگ جنگجو موفق به کسب مقام دوم کشوری و باربد باحیدری درلیگ رالی مقام سوم را به دست آورد.

حسین پور گفت: از تلاش همکاران در حوزه معاونت پرورشی و کارشناسان اردوها و فوق برنامه، مربیان این تیم، مدیر کانون و همه کسانی که در این موفقیت سهمی داشتند تقدیر و تشکر می کنم و دانش آموزان عزیز و خانواده های آنان تبریک می گویم.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.