سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانجوان بوشهر دوباره بی سرمربی شد

شهرام مهرپیما نیامده رفت تا تیم ایرانجوان بوشهر همچنان بی‌سرمربی بماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسوولان این تیم سرمربی جدید را یکشنبه یعنی روزی که فصل جدید لیگ دسته دو فوتبال شروع شد، معرفی کردند، اما او در کمتر از ۲۴ ساعت از آمدن به ایرانجوان پشیمان شد و در تمرین دوشنبه شب این تیم حضور نیافت.

گفته می‌شود مهرپیما بر سرمسائل مالی با مسوولان ایرانجوان به توافق نرسیده است.

مهرپیما در نامه‌ای که از وی منتشر شده حمایت نکردن مسوولان استان از تیم ایرانجوان بوشهر و تبعیض بین سه تیم پارس جنوبی جم، شاهین شهرداری بوشهر و تیم ایرانجوان و نبود شرایط مالی و فنی مناسب برای صعود به لیگ یک را علت به توافق نرسیدن با ایرانجوانی‌ها عنوان کرده است.

در همین حال صحبت‌های دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر هم که اعلام کرده فعلا پولی به این تیم داده نمی‌شود، از دلایل انصراف او از سرمربی‌گری ایرانجوان عنوان شده است.

ناتوانی در پرداخت بخشی از بدهی‌های گذشته برای جلب رضایت کمیته انضباطی و همچنین حل پرونده کمیته تعیین وضعیت تا هفته آینده، مشکلاتی است که سرخپوشان بوشهری حالا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

ایرانجوان بوشهر تیمی با قدمت ۷۰ ساله این روز‌ها حال خوبی ندارد و امیدش به کسانی است که می‌توانند با حمایت‌های مالی خود به دادش برسند.

این تیم که فصل پیش در لیگ دسته اول فوتبال حضور داشت به علت همین مشکلات، به لیگ دسته دو سقوط کرد.

انتهای پیام/ک

سرمربی ایرانجوان بوشهر نیامده رفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.