سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح کرد؛

امر به معروف و نهی از منکر تنها راه حل مشکلات جامعه

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : تنها راه حل مشکلات امروزی جامعه ، امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با شورای امر به معروف و نهی از منکر هیئت های مذهبی و مساجد و بقاع متبرکه و شورای اصناف و جمعی از طلایه داران امر به معروف استان با اشاره به مراحل مختلف امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف سه مرحله دارد که مرحله اول بیزاری از منکر و دوست داشتن معروف و مرحله دوم تذکر لسانی و مرحله سوم تلاش عملی برای از بین بردن منکر به طور کامل است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های ماه محرم برای امر به معروف اظهار داشت: ماه محرم فرصت خوبی برای است که سخنرانان هیئات مذهبی باید از آن در جهت امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنند .

آیت الله شاهچراغی با اشاره به وظیفه عمومی همه ی مردم در امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد : همه ی مردم باید آمر به معروف باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نقش مهم پدر و مادر در شکل گیری شخصیت فرزندان گفت : پدر و مادر در قبال فرزندان مسئولیت سنگینی دارند و باید امر به معروف و نهی از منکر از خانه شروع شود .

وی با اشاره به درس های زیاد عاشورا برای مردم بیان داشت : عاشورا دو درس مهم برای مردم داشت که درس اول خداشناسی و راز و نیاز با خداوند و درس دوم که مهمترین درس نیز است ، امر به معروف و نهی از منکر است .

آیت الله شاهچراغی افزود : سید الشهدا علیه السلام در روز عاشورا خدا را به مردم نشان داد و مهمترین درس عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر است .

انتهای پیام / ذ

دیدار آیت الله شاعچراغی با شورای امر به معروف و نهی از منکر استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.