سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس راهداری رزن خبر داد؛

آزادسازی ۲۴۲ کیلومتر از حریم راه‌های رزن

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن گفت: آزادسازی۲۴۲ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان رزن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌اکبری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن اظهار داشت: این آزادسازی در مسیرهای رزن به گرمک، رزن به جامیشلو، رزن به قروه و شاهنجرین و مسیر کاج به دهلق انجام شده است.

وی از انجام 15 هزار و 180 متر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان رزن در پنج ماهه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت آماده‌سازی راه‌ها و انجام اقدامات مرتبط با آن به منظور ایجاد زمینه سفری ایمن و روان برای مسافرت‌، فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

علی اکبری با بیان اینکه امسال در راه‌های شریانی اصلی و راه‌های فرعی روستایی 582 عدد انواع تابلوهای اخطاری، انتظامی، تابلوهای جان‌پناه و تابلوهای مسیرنما تعمیر شده است، افزود: 979 عدد انواع تابلوهای اخطاری، انتظامی، تابلوهای جان‌پناه و تابلوهای مسیرنما در جاده‌ها نصب شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: در بیش از 47 کیلومتر از راه‌های فرعی روستایی خط‌کشی و آشکارسازی انجام پذیرفته است‌.

رییس راهداری رزن افزود: توسعه و تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن 41 دستگاه، پاکسازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله در 282 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی و رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته در 213 کیلومتر از راه‌های رزن انجام شده است.

این مسئول از اجرای 16 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای فرعی و روستایی شهرستان با 4 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با پیگیری نماینده مردم رزن در مجلس این اعتبار جذب و برای اجرا با پیمانکار عقد قرارداد شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

علی اکبری با اشاره به اینکه شهرستان رزن دارای631 کیلومتر انواع راه است که این تعداد 81 کیلومتر بزرگراه، 45 کیلومتر راه فرعی و 505 کیلومتر راه روستایی است، یادآور شد: حدود 95 درصد از راه‌های موجود در سال جاری نگهداری شده است.

انتهای پیام/ د 

 ۲۴۲ کیلومتر از حریم راه‌های رزن آزادسازی شدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.