سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث رینگ شهری و خروج از بن بست ترافیکی

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:با احداث و بهره برداری از رینگ پل ششم شهرک پیام و مناطق اطراف از بن بست ترافیکی خارج و ارزش افزوده به لحاظ اقتصادی برای آن ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فرامند هاشمی معاون عمرانی استاندار خوزستان شامگاه دوشنبه در حاشیه آئین گشایش و تکمیل ضلع غربی بزرگترین رینگ شهری اهواز حد فاصل مسیر پل ششم تا بلوار گلستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتوبان حاصل تلاش جمعی و همکاری سازمان‌های دولتی و مردم منطقه بود و یکی از شریان‌های حیاتی ترافیک شرق و غرب را با عبور از رودخانه کارون به هم وصل کرد.

وی افزود: فلسفه تأسیس این اتوبان از ابتدا تسهیل جابه‌جایی محموله‌های سنگین کارخانجات فولادی و صنایع پایین دستی آن بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: در اثر توسعه شهری و بروز ترافیک نه تنها کار حمل محموله‌های سنگین فولادی انجام شد بلکه غرب و شرق را با عبور از رودخانه کارون به هم متصل و از آن طرف به جاده ماهشهر وصل می‌شود.

هاشمی زاده یادآور شد: بر اساس خطوط اصلی طرح جامع شهری احداث چنین اتوبانی علاوه بر تسهیل ترافیک، شهرک پیام را از حالت بن بست خارج و ارزش افزوده اقتصادی برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اربعین در مرز چذابه ادامه داد: تلاش‌های فوق العاده‌ای برای بحث اربعین از تکمیل جاده‌ها تا پارکینگ‌ها در حال انجام است و امسال با احداث محل جدید مواکب‌ها به صورت ثابت مستقر و خدمات زیرساختی در حال انجام است.

 

انتهای پیام/ی

 

تکمیل ضلع غربی بزرگترین رینگ شهری اهواز

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.