سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظم و امنیت کرمان در محرم با همکاری مردم و هیات‌ها با پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم بر آمادگی پلیس در برقراری نظم و امنیت باهمکاری مردم و هیات‌ها خبر داد.

سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در استان پهناور کرمان پلیس این افتخار را دارد با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود درحوزه ستادی، مدیران و معاونین در رده‌های تخصصی، عملیاتی و اجرایی موضوع امنیت عمومی و ارتقا امنیت عمومی جامعه را دنبال کند.

وی افزود: از شورای تامین، دستگاه قضایی و احاد مردم شهیدپرور استان در همیاری و همکاری پلیس تشکر می کنم.

وی بیان کرد: مردم مانند سال‌های گذشته همکاری‌های لازم را با پلیس داشته باشند تا بتوانیم باهم افزایی و هم پوشانی مناسب زمینه برگزاری عزاداری مطلوب و در خور شان سیدالشهداء داشته باشیم.

سردار بنی اسدی فر گفت: امنیت یک مقوله جمعی است که در این ایام برای فراهم کردن امنیت و آرامش عزاداران حسینی علاوه بر متولیان امنیتی همه باید به سهم خود مشارکت لازم را داشته باشند.

وی افزود: مردم و مسئولان هیات‌های مذهبی ضمن همکاری با پلیس توجه لازم به هشدار‌های انتظامی در این ایام را داشته باشند و از نصب هرگونه بنر و یا برپایی ایستگاه صلواتی در سطح معابر که مانع دید رانندگان و شهروندان می‌شود خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد:هیات‌های مذهبی توجه لازم به رعایت حقوق شهروندان را داشته باشند و مراقبت کنند تا مشکلات صوتی و صدای بلند باعث آزار و اذیت افراد مسن و بیمار نشود و از انجام هرگونه اعمال خرافی به شدت پرهیز کنند.

وی گفت: در راستای تامین انضباط ترافیکی برای حضور هیات‌ها در سطح معابر از ظرفیت پلیس یاران محرم استفاده خواهد شد و نیاز است مسئولان هیات‌های مذهبی و عموم مردم به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا در این حوزه مشکل خاصی نداشته باشیم.
انتهای پیام/ی

هیئت ها از انجام هرگونه اعمال خرافی به شدت پرهیز کنند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، محرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.