سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲۰ میلیارد ریالی بوشهری‌ها به جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: مردم این استان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ۲۰ میلیارد ریال نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشن عاطفه‌ها هر سال با هدف کمک به تامین نیاز‌های ضروری دانش آموزان نیازمند در کشور برگزار و امسال نیز مرحله نخست آن در روز‌های ۱۵ و ۱۶ شهریور در سراسر استان بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به میزان و آمار اولیه کمک‌های مردمی در مرحله اول جشن عاطفه‌ها گفت: ۷۰ درصد از میزان کمک‌های دریافت شده کالایی و ۳۰ درصد نقدی است.

لطفی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۱ مهر ماه اظهار کرد: این جشن با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی میان دانش آموزان در ۸۰۰ مدرسه استان با شعار 'هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها' با حضور دانش آموزان، مربیان، معلمان و اولیای دانش آموزان برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۴۰ هزار پاکت جمع آوری کمک‌های دانش آموزان، در مدارس این استان توزیع می‌شود.

لطفی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: امسال به منظور تامین نیاز‌های تحصیلی همه این دانش آموزان نیازمند، بسته‌های تحصیلی ۲ میلیون ریال شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس فرم مدرسه بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: در مرحله اول و دوم جشن عاطفه‌های سال گذشته مردم نیکوکار استان بوشهر ۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار و نوع دوست استان بوشهر می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک ها، مراکز نیکوکاری، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا واریز کمک‌های نقدی به حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ نزد بانک ملی اقدام کنند.

لطفی با تاکید بر بهره گیری از شیوه‌های نوین الکترونیک در دریافت کمک‌های مردمی نیز اظهارداشت: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از

طریق روش آنی پرداخت با شماره گیری کد دستوری #۰۷۷* ۸۸۷۷ *، نرم افزار‌های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ اقدام کنند.

انتهای پیام/م

بوشهری‎ها ۲۰ میلیارد ریال به جشن عاطفه‎ها کمک کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.