سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشه فاز یک بیمارستان روانسر تایید شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: نقشه فاز یک بیمارستان روانسر به تایید وزارتخانه رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سریری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: پس از برگزاری جلسات فشرده در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان و پیگیری های فراوان تمامی ایرادهای مورد نظر وزارتخانه در خصوص نقشه فاز یک بیمارستان برطرف شد و نقشه فاز یک به تایید وزارتخانه رسیده است.

وی گفت : فاز یک بیمارستان شامل جانمایی فضاهای بیمارستان مانند c.c.u ، i.c.u ، اتاق عمل و سایر بخش های داخلی است و تایید نقشه فاز یک ، یکی از شروط ورود به مراحل بعدی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای زمین بیمارستان روانسر هیچ مشکلی نداریم تصریح کرد: موضوع ساخت بیمارستان روانسر و زمین آن یکی از چالش های عمده شهرستان بود که با همدلی و همراهی مجموعه مدیریتی شهرستان و پس از کش و قوس های فراوان موانع پیش رو برداشته شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر ادامه داد: زمین در نظر گرفته شده برای بیمارستان روانسر از دو قسمت موقوفه و منابع طبیعی است که 23 هزار متر از زمین بیمارستان روانسر از وقفیات حمیده خانم رشیده اردلان است که با همت متولی موقوفه و پیگیری تعدادی از خیرین شهرستان در اسفند سال 96 یک قرار داد واگذاری زمین طی سند رسمی در دفترخانه و مابین موقوفه و دانشگاه تا سال 1401 منعقد گردید .

سریری اضافه کرد: 10 هزار و 500 متر دیگر زمین مربوط به منابع طبیعی است که با پیگیریها ی انجام شده قرار داد واگذاری این زمین نیز در همین هفته به امضای معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل راه و شهرسازی استان رسید .

وی اظهار داشت: با رایزنی هایی که با شرکت مشاور انجام شده مقرر شده که تا یک ماه آینده نقشه های فاز دو که شامل سازه و تسیسات است آماده شود و بعد از آماده سازی نقشه و صدور مجوز ساخت (پروانه ساختمانی) از سوی شهرداری روانسر و انتشار آگهی در روزنامه و تعیین پیمانکار واجد شرایط با گرید یک بیمارستانی ، عملیات اجرایی بیمارستان آغاز خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر خاطر نشان کرد: اگر مشکل خاصی رخ ندهد و خللی در انجام این امورات وارد نشود تا پایان پاییز پیمانکار بیمارستان 64 تختخوابی روانسر آغاز به کار خواهد کرد .

دکترمحمد سعید سریری گفت: در انجام این امورات امام جمعه روانسر ، نماینده اورامانات ، فرماندار روانسر ، جمعی از مدیران شهرستان ، خیرین و معتمدین و موقوفه حمیده خانم رشیده اردلان نهایت همکاری را داشته اند که سپاسگزار تلا شهای آنها برای انجام این امرخداپسندانه هستیم.

 

 

انتهای پیام/د

موضوع ساخت بیمارستان روانسر و زمین آن یکی از چالش های عمده شهرستان بود

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.