سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

75 در صد مردم اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت کردند

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه 75 درصد مردم استان اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند افزود: تعداد کارت های هوشمند صادر شده 48 هزار کارت بوده است.

، حسین غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، تنها فرصت درخواست کارت ملی هوشمند را تا پایان امسال بیان کردو افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات شهروندی و ادارات پست و ثبت احوال کارت ملی هوشمند درخواست کنند .

وی، تعداد کارت های هوشمند صادر شده را در مرداد امسال 48 هزار کارت بیان کرد و گفت: 75 درصد مردم این استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

غفرانی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه های سیار کارت ملی هوشمند در هفته دولت امسال گفت: به زودی خدمات صدور کارت ملی هوشند در شهرستان نایین با راه اندازی ایستگاه های سیار به نقاط دوردست و روستاهای شهرستان گسترش می یابد.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان به مرمت و بازسازی 13 ساختمان اداری فرسوده ثبت احوال در استان اشاره کرد و گفت: با تخصیص اعتبار به زودی مرمت و بازسازی ساختمان قدیمی اداره ثبت احوال نایین آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /س

صدور کارت ملی هوشمند در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.