سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری کنگره خانه احزاب یک ماه به تاخیر افتاد/تشکل‌‎ها در صورت تطبیق خود با قانون جدید می‌توانند از یارانه احزاب استفاده کنند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب گفت:طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور یارانه احزاب به تشکلهای سیاسی اختصاص می یابد که خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده باشند.


حسین کنعانی مقدم، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره نحوه تخصیص یارانه احزاب به تشکلهای سیاسی کشور اظهار کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور یارانه احزاب به تشکل‌های سیاسی اختصاص می‌یابد که خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده باشند.

وی افزود: لازم به ذکر است احزابی که هنوز خود را با قانون جدید تطبیق نداده اند در صورت انجام این کار می‌تواند از یارانه احزاب استفاده کنند.

کنعانی مقدم با اشاره به زمان برگزاری کنگره عمومی خانه احزاب خاطر نشان کرد: قرار است که لیست احزاب دارای مجوز برای شرکت در این کنگره توسط وزارت کشور اعلام  شود اما به دلیل تمدید مهلت تطبیق تشکل‌های سیاسی با قانون جدید  احزاب  برگزاری این کنگره به مدت یک ماه به تاخیر افتاده است تا تشکلهای بیشتری بتوانند در این کنگره شرکت کنند.

گفتنی است، بهرام سرمست دبیر کمیسیون "ماده 10 احزاب " از واریز یارانه احزاب به حساب خانه احزاب  خبر داد و گفته بود این کمیسیون  در حال  تهیه لیست  احزاب واجد شرایط  برای دریافت یارانه مذکور و معرفی آنان به خانه احزاب است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.