سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی

مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار كرمانشاه گفت: حضور 20 ورزشکار از استان در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا نشانه پویایی ورزش این دیار است.

وی گفت : ورزش و موفقیت ورزشکاران هر کشور و استانی سهم بسزایی در توسعه و شکوفایی آن دیار دارد.

بازوند با بیان اینکه کمک به ورزش و تقویت ورزشکاران حرفه ای استان از برنامه هاي مديريت ارشد است، گفت: امروز اهمیت ورزش تا آنجاست که هر استانی ورزشکاران حرفه ای تری داشته باشد بیشتر در کانون توجهات قرار دارد و همین موضوع نیز به آنها در پیشرفت و توسعه کمک می کند.

استاندار کرمانشاه از ورزشکاران به عنوان سرمایه های ارزشمند و بی بدیل اجتماعی هر جامعه و کشوری یاد کرد که باید توسط مسئولان آن دیار تقویت و حمایت شوند.

وي با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در ورزش هدر رفت منابع و هزینه نیست، یادآور شد: اگر این سرمایه گذاری درست انجام شود اثرات مثبت آن تا سال ها باقی می ماند.

مقام عالي استان همچنین ورزشکاران را الگوهایی شایسته برای مردم و بخصوص نسل جوان معرفی کرد و خطاب به آن ها گفت: حفظ روحیه و اخلاق و منش پهلوانی می تواند نام شما را در تاریخ ورزش ماندگار کند.

بازوند با بیان اینکه عمر روزهای قهرمانی کوتاه است، ورزشکاران را به منش های پهلوانی و تقویت سجایای اخلاقی دعوت و تصریح کرد: منش پهلوانی ماندگاری بسیار بالاتری از مقام های قهرمانی دارد و چنین افرادی برای همیشه در اذهان می مانند.

استاندار کرمانشاه در ادامه حضور 20 ورزشکار از استان در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا را نشانه پویایی ورزش این دیار عنوان کرد و گفت: این حضور فارغ از کسب هر نتیجه ای ارزشمند است و باید صمیمانه از تک تک این ملی پوشان قدردانی کرد.

وی ادامه داد: شما ورزشکاران کرمانشاهی با حضور خوب خود در مسابقات آسیایی بار دیگر صفحه ورزش استان را مملو از غرور و افتخار کردید.

بازوند در پایان برای یکایک ورزشکاران استان بخصوص ملی پوشان حاضر در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد درخشش آن ها باشد.

در این مراسم با اهدای لوح و جایزه از ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/د

ورزشکاران به عنوان سرمایه های ارزشمند و بی بدیل اجتماعی هر جامعه و کشوری هستند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.