سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلند و کوتاه قدترین سیاستمداران چه کسانی هستند؟ +فیلم

موضوع قد مقامات سیاسی سوژه جالبی است که ظاهرا بسیاری از رسانه‌های خارجی به آن پرداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوژه شدن قد سیاستمداران در رسانه‌ها، بهانه‌ای شد تا در این گزارش نگاهی به موضوع قد سیاستمداران داشته باشیم. با توجه به اینکه قد و ظاهر، معیار با اهمیتی در انتخاب شخصیتی برای ادره یک کشور نیست، اما با همه این تفاسیر موضوع جالبی است که می توان به آن پرداخت.

بنابراین گزارش شارل دو گل رئیس جمهور سابق فرانسه با قد 196 سانتی متر از بلندقدترین سیاستمداران تاریخ بوده است. اما از سیاستمداران در حال حاضر عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور الجزایر و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران با 157 سانتی متر قد کوتاه ترین قد را در میان سیاستمداران دارند و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با 190 سانتی متر بلندقدترین سیاستمدار حاضر است.

جب بوش برادر کوچکتر جورج دبلیو بوش سیاستمدار آمریکایی با ترامپ هم قد است. ناگفته نماند جورج پاتاکی رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری با 198 سانتی متر قد از سیاستمداران بلند قد آمریکایی است.

فیدل کاسترو سیاستمدار و انقلابی کوبایی که از سال 1976 تا 2008 رئیس جمهور بود با 190 سانتی متر یکی از قد بلندهای سیاسی بود. البته در این میان سیاستمدارانی که دوست ندارند کوتاهی قدشان خیلی در رسانه ها دیده شود سعی می کنند تا در جلاساتشان با مقامات قد بلند با پوشیدن کفش های مخصوص اختلاف خود را به کمترین حد ممکن برسانند.

در زیر تصاویری از سیاستمداران با اندازه قد آنها خواهید دید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.