سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اردبیل؛

فاز نخست مرمت خانه تاریخی «رئیسی» در اردبیل به اتمام رسید

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اتمام فاز نخست مرمت خانه رئیسی در این استان خبر داد.

کریم لطفی، سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: در فاز نخست مرمت طبقه همکف انجام شده است.

وی از برگزاری مناقصه جهت مرمت طبقه دوم، هشتی و راهرو طی روزهای آینده خبر داد و افزود: مرمت خانه تاریخی یکی از پروژه های اصلی مرمتی در سال جاری است.

به گفته سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان این خانه تاریخی یکی از آثار فاخر به لحاظ معماری است و به دلیل اهمیت بنا، مرمت در سال جاری عملیاتی شد.

لطفی ادامه داد: مرمت خانه های تاریخی متناسب با اعتبارات اداره کل صورت می گیرد و به منظور تسریع در انجام پروژه ها ضروری است مالکان و حتی گروه های مردمی مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: در مرمت خانه های تاریخی در صورتی که مالکان همکاری لازم را داشته باشند، محدودیتی نداریم و آماده تامین مصالح و ارائه مشاوره فنی هستیم.

انتهای پیام/ح

مرمت خانه های تاریخی اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.