جاش بیس، کارگردان Red Dead Redemption 2 در مصاحبه خود با Hollywood Reporter درباره فقدان این قابلیت در بازی و پیش بردن بازی با شخصیت اصلی داستان یعنی آرتور مورگان، گفت: پیش بردن بازی با یک شخصیت بیشتر برای ساختار و روایت داستان این بازی وسترن مناسب بود.
بر خلاف نبود این قابلیت در طول عنوان Red Dead Redemption 2، بیس ادعا کرده است داستان بازی یک داستان نو است که تیم سازنده برای اولین بار از آن رونمایی کرده است و احساساتی را در بین بازی کنندگان آن به وجود خواهد آورد که با هیچکدام از بازیهای دیگر تجربه نکردهاند و Red Dead Redemption 2 را دوست خواهند داشت.
تمرکز داستان Red Dead Redemption 2 روی یک گروه است که با یکدیگر در یک کمپ زندگی میکنند و برای ادامه زندگی باید کارهای خاصی را انجام دهند مانند شکار و ارتباط برقرار کردن از دیگران و جلوگیری از حملههای دیگر گروههای اغی در آمریکا. به عبارت دیگر، بر خلاف GTA V، گروهی سه نفره از شخصیتهای اصلی در این بازی وجود ندارد؛ بلکه یک شخصیت اصلی به همراه گروه بیست و چند نفره از دوستانش حضور دارند.
پیش از این کمپانی سازنده بازی، Rockstar Games یک گیمپلی رسمی از عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر کرد که بسیاری از قابلیتها، گرافیک، حرکات، اسلحهها، نوع مبارزه و ویژگیهای میحطی جذاب آن را برای علاقمندان به صنعت بازیهای رایانهای مشخص کرده بود. در طول این گیمپلی دیده شد که این بازی یک بازی جهان باز است که تصمیمهای بازی کننده آن در روند جلو رفتن داستان بازی تأثیر خواهد داشت. قابلیتهایی از جمله Bullet Time و نشانهگیری همزمان روی چند نفر به گیمپلی Red Dead Redemption 2 اضافه شده است که میتواند تا چند ساعت گیمرها را سرگرم کند تا از پای این بازی مهیج بلند نشوند.
گفتنی است، بازی جهان باز Red Dead Redemption 2 ساخته شرکت Rockstar Games قرار است در تاریخ 4 آبان برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه شود.
انتهای پیام/