سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده قضایی به ازای هر ۴ نفر در آبیک

رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: هر ساله ۲۵ هزار پرونده در شهرستان آبیک تشکیل می‌شود که با توجه به جمعیت این شهرستان باید گفت: به ازای هر چهار نفر، یک پرونده وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ سید آیت‌الله بنی هاشمی رئیس دادگستری شهرستان آبیک در همایش معرفی سامانه سجام شهرستان آبیک گفت: سالانه ۲۵ هزار پرونده در دستگاه قضایی شهرستان آبیک تشکیل می‌شود و با توجه به جمعیت ۱۰۰ هزار نفری این شهرستان باید گفت که به ازای هر چهار نفر، یک پرونده در دستگاه قضایی تشکیل می‌شود و این موضوع بیانگر بیمار بودن جامعه و دور شدن افراد از ادب است.

بنی هاشمی، توهین و تهدید را از جرایم نخست در این شهرستان ذکرکرد و افزود: اگر مردم شهرستان آبیک زبان خود را کنترل کنند، بسیاری از کدورت‌ها از بین می‌رود و آمار بسیاری از پرونده‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک اضافه کرد: همچنین اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود تا ۸۰ درصد مشکلات حل خواهد شد.

این مقام قضایی گفت: هرکس باید در هر کاری که انجام می‌دهد، پلیس و قاضی خودش باشد که در این صورت یا هیچ جرمی رخ نمی‌دهد و یا به ندرت جرمی اتفاق می‌افتد.

بنی‌هاشمی ادامه داد: مردم بر مسؤولان و مسؤولان بر مردم حقی دارند و ثبت‌نام مردم در سامانه سجام و ارائه گزارش می‌تواند مسؤولان را در رفع مسائل و مشکلات یاری رساند.

انتهای پیام/

توهین و تهدید از جرایم نخست در آبیک است 

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.