سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گنجی مطرح کرد؛

قرارگاه خاتم رقیب بخش خصوصی نیست/ رقابتمان با پیمانکاران خارجی است

نماینده قرارگاه خاتم در افتتاح زیرگذر آرش-اسفندیار گفت: ما رقیب بخش خصوصی نیستیم و خود را رقیب پیمانکاران خارجی می‌دانیم و در این مسیر منفعت اقتصادی مورد نظر ما نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گنجی به نمایندگی از قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء در مراسم افتتاحیه زیرگذر آرش-اسفندیار که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه سبب اتصال چند معبر مهم در تهران می‌شود.

گنجی با بیان اینکه زیرگذر آرش_اسفندیار منطقه 3 شهرداری تهران را از بن‌بست خارج می‌کند، گفت: در کنار این پروژه عملیات ساخت کانال ولنجک را داشتیم که به نوعی بخشی از مسیر بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه آرش_اسفندیار موجب اتصال آرش شرقی به غربی شده است، گفت: این پروژه دو گلوگاه بسیار فنی دارد که هم از زیر بزرگراه مدرس و هم از زیر خیابان ولیعصر(عج) عبور می‌کند.

گنجی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء از لحاظ فنی در ردیف رقابت با 4 پروژه مهم جهان است، گفت: امیدواریم در این بین رتبه اول را کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت قرارگاه خاتم الانبیاء کمک به دولت و شهرداری برای آماده سازی زیرساخت‌های کشور است،افزود: بخش خصوصی در بازار به ما کمک می‌کند و ما بدهکار آن‌ها هستیم و ماموریت ما بیشتر سازماندهی کردن است.

نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های این مرکز بر روی دوش بخش خصوصی است، گفت: ما هیچگاه خود را رقیب پیمانکاران بخش خصوصی نمی‌بینیم، بلکه خود را رقیب پیمانکاران خارجی می‌دانیم.

وی گفت: مقوله فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه عمرانی است و منفعت اقتصادی چندان مورد نظر نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.