سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بابادی به نفت مسجد سلیمان بازگشت

مدیر عامل مستعفی باشگاه نفت مسجد سلیمان، بار دیگر به سمت خود در این باشگاه بازگشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان 2 هفته پیش  در پی مشکلات مالی و حواشی که در پی استعفای عبدالله ویسی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بوجود آمده بود از سمت خود استعفا داد.

بعد از استعفای بابادی، اعضای هیئت مدیره باشکاه نفت مسجد سلیمان پیمان مولایی را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند. انتخابی که عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره این باشگاه موافق آن نبود. دلیل او برای این مخالفت این بود که نباید اعضای هیئت مدیره باشگاه درگیر امور اجرایی باشگاه شوند.

اختلاف نظر در بین اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در روزهای اخیر باعث شد که مولایی و بهادری علیه یکدیگر صحبت هایی انجام دهند. پیمان مولایی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که بهادری رئیس هیئت مدیره این باشگاه نیست و قرار است با دیگر اعضای هیئت مدیره، رئیس جدید را انتخاب کنیم. بهادری نیز بیان کرده بود به زودی کیوان بابادی به سمت خود بازخواهد گشت و کسانی که نمی خواهند با باشگاه همکاری کنند باید از این جا بروند.

در نهایت کیوان بابادی بعد از 2 هفته استعفا، بار دیگر به عنوان مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان انتخاب شد. بزرگترین چالش پیش روی بابادی و باشگاه نفت مسائل مالی خواهد بود، مشکلاتی که تمام تیم های زیر نظر شرکت ملی نفت درگیرش هستند.


بیشتر بخوانید:

هر کس نمی تواند با ما همکاری کند انصراف دهد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است

حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان


انتهای پیام/

بابادی دوباره مدیر عامل نفت مسجد سلیمان شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.