سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود لاریجانی به شیراز

رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفری دو روزه وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مراسم استقبال از  علی لاریجانی با حضور استاندار فارس، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی برگزار شد.

علی لاریجانی در ابتدای سفر خود به حرم مطهر شاهچراغ (ع) عازم شد و با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت این آستان مقدس نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

لاریجانی در سفر به استان فارس فردا دوشنبه به برخی شهرستان‌های شرقی از جمله سفر به شهرستان استهبان و حضور در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کشور و  جلسه شورای اداری شرکت خواهد کرد.

رئیس مجلس همچنین در سفر به شهرستان نی ریز از کارخانه فولاد و سیمان، مسجد جامع و آرامگاه میرزا مهدی نی ریزی بازدید و در جلسه شورای اداری این استان حضور می‌یابد.

رئیس قوه مقننه همچنین روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه، به شهرستان لارستان سفر خواهد کرد و ادای احترام به شهداء و حضرات آیت الله سید مجتبی موسوی لاری و سید عبدالعلی لاری، شرکت در جلسه شورای اداری این شهر، همایش تجلیل از خیرین و خادمین حسینی، افتتاح سالن بین المللی فرودگاه لار و بازدید از بازار تاریخی لار از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مجلس به استان فارس است.
انتهای پیام/ر

سفر وزیر لاریجانی به فارس

برچسب ها: فرودگاه ، رئیس مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.