سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستیار صوتی در اتومبیل به بازار می آید

شرکت خودروسازی BMW وعده داد که بزودی محصولات جدید این کمپانی مجهز به دستیار صوتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خودروسازان برتر و باکیفیت همیشه به دنبال راهی برای آرامش و آسایش مشتریان خود هستند تا در زمان رانندگی و قرار گرفتن در کابین خودروها راحتی همچون منزل خود احساس کنند.

از این رو شرکت مطرح BMW به مشتریان خود وعده داد تا در سال 2019، خودروهایش را به دستیار صوتی مجهز خواهد کند. با این سیستم مصرف کننده ها می توانند تمامی ویژگی های استاندارد در ماشین را با صدای خود کنترل کنند.

دستیار صوتی با تکنولوژی Amazon Alexa و ذخیره سازی Microsoft Azure در سیستم کامپیوتری خودرو ،خواسته های شما را کنترل می کند. فقط کافی است برای دستیار خود اسم تعیین کنید بعد از آن خواسته خود را بگویید تا او اجرا کند. مثلا شما می گویید:«"جو" هوا چقدر گرم است» سیستم صوتی بلافاصله محیط را برای شما خنک می کند. این سیستم قادر است نور ماشین را بالا و پایین کند و یا برف کن را بکار اندازد.

موضوع قابل توجه این است که سیستم تنها با صدای مردانه ارتباط برقرار می کند اما در نسخه های بعدی هر صدایی را قبول خواهد کرد و چندین زبانه خواهند شد. BMW های مجهز به سیستم صوتی از مارس 2019 در 23 کشور قابل خریداری است.

انتهای پیام/

BMW های جدید مجهر به سیستم صوتی هستند

برچسب ها: فناوری ، جذاب ترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.