سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی یک هزار و ٥٠٠ خودرو برای سرويس مدارس همدان

فرماندار همدان گفت: یک هزار و500 خودرو برای سرویس مدارس همدان ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علی تعالی ، فرماندارهمدان درجلسه هماهنگی ترافيك اين شهرستان افزود:  بامعاينه فنی خودروهای سرويس مدارس و ايمنی راه ها شهرستان تصادفات درون شهری  كاهش خواهد یافت.

و با بيان اينكه بر اساس قانون برنامه ششم توسعه بايد ٣١ درصد تصادفات درون شهری كاهش پيدا كند افزود: بر اين اساس باید  سالی ٦ درصد تصادفات درن شهری را كاهش دهيم.
وی خواستار برنامه ريزی برای كنترل ترافيك همزمان با بازگشايی مدارس شد و اظهارداشت:همزمان شدن اول مهر با ايام تعطيلات تاسوعا و عاشورا را بايد با برنامه ريزی با طرح ترافیک كنترل كنيم.
تعالی همچنين از اصلاح تقاطع غير هم سطح بلوار بديع الزمان و خيابان سيد جنال الدين اسدابادي خبر داد و گفت : برای رفع این مشكل ترافيكی مسير های رمپ عريض تر می شود.
فرماندار همدان با اشاره به اینکه  اتوبوس های درون شهری همزمان با روز بازگشايی مدارس  بشکل رایگان فعالیت خواهد کرد، اظهار داشت: به منظور آرامش خاطر والدين برچسب سرويس مدارس اين هفته به سرويس ها داده مي شود.

رييس راهنمايی و رانندگی شهرستان همدان هم از  ٨٥٠ ميليون تومان هزينه برای ايمن سازيی راه ها و مدارس خبر داد و گفت : برای مدارس حاشيه شهر هم با نصب سرعت گير و لرزاننده و توزيع كوله پشتی شبرنگ و كتابچه های اموزشی به دنبال كاهش تصادفات هستيم.

سرهنگ زنگنه از انجام معاينه فنی خودروهای سرويس مدارس خبر داد و افزود: سازمان حمل و نقل شهرداری ١٠٠ دستگاه مينی بوس وهزار و ٥٠٠ دستگاه خودرو سواری را

انتهاي پيام /ا

 یک هزار و ٥٠٠ خودرو برای سرويس مدارس همدان ساماندهی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.