سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«پف زیر چشم» نشانه عجیب زیبایی در میان زنان کره‌ای! +عکس

رنان کره برای زیباتر به نظر رسیدن صورت خود از روشی عجیب به نام «پف زیر چشم» استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به طور معمول هر یک از افراد سعی می‌کنند در نظر دیگران زیباتر از سایرین به نظر برسند و برای تحقق این مسئله نیز راه‌های مختلفی را انتخاب کرده و در این میان زنان بیشتر خود را درگیر چنین مسائلی می‎کنند.

علی رغم اینکه بسیاری از افراد رعایت سادگی و آراستگی را از مهمترین فاکتورها و نشانه‌های زیبایی و زیباتر به نظر رسیدن می‌دانند، برخی اما همچنان از راه‌های عجیب و غریبی برای محقق شدن آرزوی یک سر و گردن بالاتر از بقیه بودن اقدام می‌کنند.

بعضی ترجیح می‌دهند خود را به  تیغ جراحی پزشکان زیبایی بسپارند و هر طور که شده ظاهری متفاوت با بقیه داشته باشند و به قول خودشان زیباتر به نظر برسند و تعریف  و تمجید دور و اطرافی‌های خود را به چشم ببینند.

جراحی بینی بیشترین آمار عمل‌های جراحی زیبایی در کشور ما را به خود اختصاص داده است و البته بر اساس اخبار موجود از دیگر عمل‌های جراحی هم می‌توان به تغییر رنگ چشم و تغییر مدل فک و گونه و چانه و مواردی از این دست اشاره کرد.

در فرهنگ کشور کره  داشتن «پف زیر چشم» يكى از نشانه هاى زیبایی صورت است و زنان بسیاری برای داشتن پف زیر چشم، خود را به تیغ جراحان زیبایی می‌سپارند.

در حالی که بسیاری از افراد در سراسر دنیا برای محو کردن و از بین بردن پف زیر چشم خود مبالغ قابل توجهی را هزینه می‌کنند، داشتن پف زیر چشم به عنوان نشانه و نماد زیبایی زنان کره‌ای محسوب می‌شود و در برخی از موارد نیز زنان كره اى برای داشتن این پف ها از  لوازم مخصوصى كه در تصویر می‌بینید استفاده مى كنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
رفاه زیاد هم یعنی این ... ای بشر