سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

فعالیت بیش از ۳۰ هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از فعالیت بیش از ۳۰ هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی شامگاه شنبه با فعالان بخش حمل و نقل شهرستان خوی دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان را قرار گرفت.

ارسلان شکری در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و ترانزیت در آذربایجان غربی گفت: سالانه بیش از ۱۱ میلیون تن کالا، نزدیک به ۸ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابجا شده و حدود ۴ میلیون مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد دارند که از اهمیت این استان در بخش حمل و نقل داخلی و بین المللی حکایت دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک ۳۰ هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان و ۱۷ هزار دستگاه در بخش باری ۴ هزار دستگاه در بخش مسافری در استان فعالیت دارند که رفع موانع فعالیت آنان و تلاش در جهت فراهم شدن شرایط کار سهل و مناسب در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانواده حمل و نقل یکی از بزرگترین مجموعه‌های خدمت رسانی در کشور به شمار می‌رود، یادآور شد: این بخش دربردارنده تمامی فعالیت‌های اقتصادی است.

این مقام مسئول در خصوص مسائل و مشکلات اعلان بار اذعان کرد: اعلان بار از مطالبات مهم رانندگان در کنار افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقلی، تامین لاستیک و قطعات مورد نیاز بود که خوشبختانه تحقق یافته است.

وی تعامل، همکاری، هم فکری دو سویه را رمز رفع مشکلات و دستیابی به توسعه در بخش عنوان کرد.

در ادامه این نشست درخصوص بهینه سازی امور و کیفی سازی خدمات و راهکار‌های جلوگیری از نارضایتی صاحبان کالا، شرکت‌های حمل و نقلی و رانندگی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/م

 

نشست تخصصی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با فعالان بخش حمل و نقل شهرستان خوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.