سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو کتاب از خراسان شمالی در زمره کتاب‌های ارزشمند کشور قرار گرفت

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دو کتاب از خراسان شمالی در زمره کتاب‌های ارزشمند کشور قرارگرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: دبیرخانه حمایت از کتب ارزشمند کشور دو کتاب از تازه‌های نشر ناشران خراسان شمالی را جزء کتاب‌های ارزشمند کشور اعلام و آن‌ها را مورد حمایت قرار داد.

وی افزود: کتاب نگاهی به خراسان شمالی در ٢٠٠ صفحه و با تیراژ ٢ هزار نسخه که در انتشارات عقربه ، نوشته علی نقویان به چاپ رسیده است ، تعداد ١٥٠ جلد از این کتاب توسط دبیرخانه حمایت از کتب ارزشمند کشور خریداری شد.

رضایی گفت: دبیرخانه حمایت از کتب ارزشمند ١٥٠ جلد از منظومه دوچنار در ١١٢ صفحه و با تیراژ هزار نسخه، نوشته حسن روشان که در انتشارات بیژن یورد به چاپ رسیده است را خریداری کرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته ٣٠٠ عنوان کتاب توسط ناشران خراسان شمالی به چاپ رسید که دبیرخانه حمایت از کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از این تعداد ٢٢٤ عنوان را به مبلغ یک میلیارد ریال مورد حمایت قرار داد.

انتهای پیام / ب

سال گذشته ٣٠٠ عنوان کتاب توسط ناشران خراسان شمالی به چاپ رسید

برچسب ها: وزارت ارشاد ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.