سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزش هنرهای رزمی سواره در کرمانشاه

دوره آموزش هنرهای رزمی سواره در کرمانشاه با حضور استاد علی قورچیان رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیونسواركارى ج.ا.ا برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یک دوره کارگاه آموزش هنرهای رزمی سواره در محل دهکده المپیک، باشگاه سوارکاری برگزار شد.

احمد جوهریان، رئیس کمیته ی هنرهای رزمی سواره ی استان کرمانشاه، گفت : این دوره آموزشی در سه بخش رزم با کمان،نیزه و شمشیر با حضور بیش از 35 نفر از علاقمندان و سوارکاران استان در دو روز و چهار تایم صبح و عصر با حضور علی قورچیان برگزار شد.

وی گفت : کرمانشاه مهد اسب نژاد کُرد است و علاقمندان و اسبداران این نژاد، علاقه ی وافری به انجام ورزشهای اصیل و کهن سوارکاری دارند، و نیز باتوجه به اینکه علی قورچیان اسبهای نژاد کُرد را بسیار سرسخت و قوی و مناسب برای این رشته دیده اند، هیئت سوارکاری استان نیز همچون سنوات گذشته سعی در ارائه ی دوره های آموزشی اصیل و مورد پسند دوستداران این رشته داشته و با توجه به استقبال هنرجویان ، ما نیز در آینده برنامه های بهتر و بیشتری را در دستور کار هیئت و کمیته ی هنرهای رزمی قرار خواهیم داد و درصدد برگزاری دوره ی دوم کارگاه در ماه های آتی و نیز اعزام سوارکاران کرمانشاهی به مسابقات کشوری هنرهای رزمی سواره هستیم.

 ستار الماسی رییس هیئت سوارکاری استان نسبت به پیشرفت این رشته ی کهن و پرمخاطب ابراز امیدواری نمود و از استقبال پرشور ورزشکاران سوارکار بسیار خرسند بود.

وی افزود : نسبت به برگزار کردن چنین کارگاه های آموزشی در استان برنامه های ویژه ای در نظر خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه آموزش هنرهای رزمی سواره

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.