سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام ماه محرم؛

شهرها و دهستان های خوزستان، میزبان مبلغان دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام 600 مبلغ بومی و اعزامی از قم در ایام ماه محرم به 77 شهر و 142 دهستان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه برنامه های مذهبی و فرهنگی مبلغان اعزامی با مشارکت عموم مردم در طول ماه های محرم و صفر اجرایی می شوند، اظهار داشت: در ایام محرم و صفر، برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در مناطق دورافتاده و مرزی خوزستان تدارک دیده شده که امیدواریم با حضور نوجوانان و جوانان و لطف و عنایت امام حسین(ع)، این برنامه ها با شور و شوقی بیش از گذشته برگزار شوند.

وی، برپایی نماز جماعت، برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری، روضه خوانی، سخنرانی، جلسات قرآن، زیارت عاشورا و پاسخگویی به شبهات دینی را از جمله برنامه های مذهبی و فرهنگی در ماه های محرم و صفر به ویژه در دهه اول محرم عنوان نمود.

حجت الاسلام بلک، حضور در مجالس عزاداری را بهترین و موثرترین شیوه ترویج دین مبین اسلام و عظمت نهضت عاشورا دانست و بیان کرد: مردم مومن خوزستان، پیرو و مطیع اهل بیت(ع) هستند و حضور آنان در مجالس عزاداری، بهترین پاسخ به فرقه ضاله وهابیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه نشست های توجیهی برای مبلغان اعزامی به مناطق مختلف خوزستان برگزار شده اذعان داشت: مخاطبان اصلی برنامه های مذهبی و فرهنگی در ایام محرم و صفر جوانان و نوجوانان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اعزام مبلغان دینی به مناطق دورافتاده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.