سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن هفت باند بزرگ سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از متلاشی شدن هفت باند بزرگ سرقت در کرمانشاه با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از متلاشی شدن هفت باند بزرگ سرقت در کرمانشاه با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ماموران قلابی هم در کرمانشاه دستگیر شده است.

وی گفت : سه باند از این تعداد با هشت عضو در زمینه زورگیری فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: اعضای این باند در بازجویی های بعمل آمده به ۱۳ فقره زورگیری بوسیله خودروی پراید و پیاده در سطح شهر کرمانشاه اعتارف کردند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این باند زورگیر بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال می باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ۲ باند دیگر از مجموع باندهای سرقت شده در زمینه قاپ زنی فعالیت داشتند و در مجموع ۶ نفر از اعضای آن ها دستگیر شدند.

وی گفت: اعضای دستگیر شده این دو باند که در محلاتی نظیر فرهنگیان فاز۲، مسکن، حافظیه و مراکز خریدوفروش فعالیت مجرمانه خود را دنبال می کردند در بازجویی ها به ۲۳ فقره قاپ زنی اعتراف کردند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه درگیری با ماموران پلیس نیز در پرونده این باند وجود دارد، یادآور شد: ارزش تقریبی سرقت های کشف شده یالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از اظهارت خود از انهدام یک باند سرقت به عنف خبر داد و گفت: این باند ۲ نفره با پوشیدن لباس پلیس از شهروندان اخاذی می کردند.

وی با اشاره به شناسایی تمامی افراد مالباخته، گفت: این دو فرد با استفاده از لباس پلیس در داخل کوچه های خلوت پرسه زنی و با پیدا کردن سوژه های خود اقدام به سرقت گوشی و وجه نقد طعمه های خود می کردند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: ارزش اموال مسروقه طبق مستندات موجود بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال می باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین در خصوص انهدام باند سارقین زورگیر و کیف قاپ، خاطرنشان کرد: اعضای ۳ نفره این باند ۵۳ فقره کیف قاپی و ۱۱ فقره زورگیری انجام داده بودند.

وی یادآوری کرد: اعضای این باند با پرسه زنی در سطح شهر و پیدا کردن سوژه مورد نظر به وسیله تهدید چاقو از شهروندان سرقت می کردند.

سردار امان اللهی افزود: ارزش اموال مسروقه و وجه نقد کشف شده از اعضای این باند بالغ بر ۴ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از معرفی ۱۹ سارق و ۸ مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان و با تاکید بر اینکه پلیس با همه توان به مقابله با افرادی می پردازد که با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی می شوند، گفت: این افراد نمی توانند از دست قانون فرار کنند و سرانجام، سزای عمل خود را خواهند دید.

 

 

انتهای پیام/د

دستگیری متهمان باند سرقت در کرمانشاه

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.