سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری: انتظارات مردم از تیم ملی خیلی بالا است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتی که مردم از ملی پوشان دارند، بسیار بالا است، اما باید انتظارات به جا باشد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز (شنبه) ملی پوشان در ساختمان پک (PEC) بیان کرد: قطعاً انتظاراتی که مردم از ما دارند، بسیار بالا است، اما به نظر من، اول از هر چیزی باید انتظارات به جا و در حد امکاناتی که برای ما فراهم می‌شود، باشد. شما می‌بینید که امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار گرفته، خیلی محدود است و انتظارات از ما خیلی بالا است.امیدوارم که همه چه دولت و چه فدراسیون از تیم ملی حمایت کنند و تمام امکانات را در اختیار تیم قرار دهند، چون مردم دلخوشی شان این تیم است و دوست دارند تا در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد.

او افزود: تمام وظیفه کسانی که در رأس امور هستند، این است که مردم را خوشحال کنند و فوتبال هم یک قدرتی دارد که می‌تواند با یک بازی، شور و هیجان را به کشور بیاورد. این نشان می‌دهد که اهمیت فوتبال در دنیا و جوامع خیلی بالا است. خیلی دوست داشتیم که در جام جهانی روسیه به مرحله بعد صعود کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. هدف ما خوشحالی مردم است و وقتی که بعد از جام جهانی شادی مردم را دیدیم، خوشحال بودیم که توانستیم مقداری وظیفه مان را در قبال مردم انجام دهیم.

هافبک تیم ملی درباره حضور در لیگ برتر فوتبال ترکیه بیان کرد: پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به یکی از تیم‌های بزرگ ترکیه رفتم. آن‌ها از لحاظ امکانات با ما خیلی تفاوت دارند و همین امروز که متوجه شدم، عکس من و مجید حسینی روی جلد مجله باشگاه افتاده است، خیلی خوشحال شدم و امیدوارم این اتفاقات تداوم داشته باشد. ما فوتبالیست‌های خوبی در تمام دنیا، انگلیس، یونان و روسیه داریم و این مسئله نشان می‌دهد که فوتبال ما پتانسیل بالایی دارد و راحت می‌توانیم فوتبالیست‌های بزرگی در فوتبال دنیا داشته باشیم. سطح فوتبال ما خیلی نسبت به فوتبال روز دنیا پایین نیست و ما فقط از لحاظ کمبود امکانات با فوتبال دنیا تفاوت داریم.

امیری در پایان گفت: این موضوع را به جهت اینکه در تیم ملی حضور دارم، نمی‌گویم که جنبه حمایتی داشته باشد، اما همیشه خودم حس می‌کردم که اگر یک مربی دیگر بخواهد به تیم ملحق شود، در ۳-۴ ماه مانده به جام ملت‌های آسیا نمی‌تواند شناخت کافی را نسبت به تیم ملی پیدا کند، اما اکنون مربی تیم ملی بازیکنان جوان و نفراتی را که در کشور‌های دیگر حضور دارند، به تیم ملی دعوت کرده است و این موضوع نشان می‌دهد که او فوتبال ایران را می‌شناسد و دنبال این است که انتظارات مردم که به جا هستتند، را برآورده کند. من هم امیدوارم که امکانات لازم فراهم شود تا آرزوی مردم برآورده شود.

انتهای پیام/

اظهارات امیری درباره شرایط ایران در جام ملت‌های آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.