سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تقدیر از رسانه‌های گلستانی برای پوشش اخبار رزمایش اقتدار عاشورایی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان طی بیانیه از عموم رسانه‌های انقلابی و بسیجی برای پوشش اخبار رزمایش اقتدار عاشورایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛در بیانیه سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید شد: خداوند متعال را شاکریم که نعمت بی نظیر بسیج را به انقلاب اسلامی هدیه کرد. بسیج و بسیجیان به فرموده‌ی امام راحل مصداقی از ایثار و فداکاری می‌باشند. آنان که از هر فرصت و زمانی برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی، سربازی ولایت، خدمت بی منت و تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کرده و با خلوص و صفای باطنی و صداقت و استواری در مسیر انقلابیگری و جهاد حرکت می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲، نمایش اقتدار و انسجام و مظهر صلابت، ایستادگی و امید ملت شریف ایران بود و فرزندان بسیجی این مرز و بوم به تمام جهانیان، به ویژه استکبار جهانی اعلام کردند که ما پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و همچون گذشته پر افتخار انقلاب اسلامی دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.

در ادامه بیانیه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان آمده است: رسالت خطیر نمایش و انعکاس این حرکت عظیم به گوش و چشم جهانیان بر عهده بسیجیان رسانه و رسانه‌های بسیجی و انقلابی بود که الحمدالله همگان شاهد انعکاس شایسته اقتدار و خدمت بی‌منت بسیج توسط اصحاب رسانه بودند که این اقدام انقلابی نیز از نعمت‌ها و الطاف خداوند است.
 
در این بیانیه تاکید شد: اینجانب ضمن عرض خداقوت به آحاد بسیجیان عزیز بر خود فرض می‌دانم از عموم رسانه‌های انقلابی و بسیجی استان گلستان به جهت حضور و انعکاس شایسته و معنادار رزمایش اقتدار عاشورایی تقدیر و تشکر کرده و تلاش‌های ویژه رسانه ملی را نیز در حوزه صدا و سیما و خبر ارج می نهم.

این بیانیه می‌افزاید: دوام توفیقات و خدمات ارزنده شما اصحاب رسانه را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی مسئلت دارم.
 
انتهای پیام/م
 

صحبت های سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان

برچسب ها: سپاه ، سخن بزرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.