سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلینیک آنلاین؛

سوالات خود در زمینه «جوش غرور» را اینجا مطرح کنید

سوالات خود در زمینه «جوش غرور» را از امروز از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از طریق کلینیک آنلاین می‌توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان بگذارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین برای تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می دهند.

برای ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

از هم اکنون می توانید همه سوالات خود در زمینه «جوش غرور» را تا ساعت 24  دوشنبه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت 17 سه شنبه از تیم پزشکی ما دریافت کنید.

انتهای پیام/

طرح سوال از کلینیک آنلاین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
محمد حسین
۱۶:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
جای جوش رو چجوری از بین برریم
لیلا
۱۶:۴۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام ،
دختری هستم بیست و دوساله ، از حدود چهار سال پیش روی چانه ام جوش های بزرگی میزند که عمقی ، متورم و قرمز است و سطحی نیست و خود به خود سر باز میکند و از داخلش چرک غلیظ بیرون می آید ، اگر ممکن است بگوئید دلیلش چیست؟ فقط و فقط هم روی چانه ام‌است .متشکرم
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام پوست صورت من چربه وبا خوردن موادغذای که طبع گرم دارن صورتم جوش میزنه دکتر پوست یه صابون و کرم بهم معرفی کرد که خوبه اما جای جوش میمونه وپوستمو لکه دار میکنه میشه راهنمایی کنید برای از بین بردن جای جوش ها ولکه هاشون چکارکنم.ممنون
م.ص
۱۵:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
با سلام .چطور میشه جوش های سر سیاه را از بین برد .آیا با در آوردن جوش سر سیاه جایش در صورت باقی میماند؟کدام نوع جوش باعث ایجاد حفره در صورت میشود؟
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
راه درمان جوش چگونه است؟
سجاد
۱۵:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
مصرف کمنرچربی
عدم اصلاح موی بدن باهرنوع تیق
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
چرا بعضی جوشها هیچ وقت خوب نمیشه ؟ یه مدت با دارو درمان میشه اما دوباره بعد از چند سال برمیگرده؟ من 35 سالمه ولی دوباره شروع کردم به جوش زدن
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام برای جوشهای پیشانی چی پیشنهاد میکنید ممنون
کنکوری
۱۴:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام خواهش میکنم اعلام کنید که کی نتایج نهایی کنکور میان بابا بخدا ما از استرس مردیم:/
محمد علی
۱۶:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام کنکوری جان ، گفتن سوالاتتون رو در مورد جوش صورت بنویسید ، واقعا با این دقتی که داری توقع داری چی قبول شی ؟ حتما تست هات رو هم همینجوری زدی . محض شوخی گفتم . موفق باشی
احمد
۱۴:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام وقت بخیر جنسیت مرد و حدود 27 ساله تشخیص متخصص پوست در رابطه با بیماری من، دایسکتینگ سلولویت روی سر و صورت بوده اما متاسفانه هیچ کدام از متخصصان پوست، رژیم غذایی مناسب به من پیشنهاد نکردن که حداقل بتونم از رشد و تشدید این بیماری جلوگیری کنم. ممنون میشم در رابطه با رژیم غذایی و همچنین نحوه درمان بیماری راهنمایی بفرمایید.
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
جواب کنکور کی میاد خبرنگار جوان؟
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
اومده تو کانال گذاشتن اعلام شده. تازه خبرشو گذاشتن
شبنم
۱۱:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام.ممنون میشم راه های طبیعی درمان جوش صورت رو بنویسید.