سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسل جوان باید رهبری شود نه مدیریت

پروفسور میرسپاسی با اشاره به توانمندی‌های نسل جوان در حوزه منابع انسانی گفت: در حال حاضر نسل جوان باید رهبری شود نه مدیریت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  پدرعلم مدیریت منابع انسانی ایران  در حاشیه همایش بررسی راهبردی چالش‌های فعلی و آتی مدیریت منابع انسانی در مشهد گفت: مدیریت عمدتا به نقش مدیر در تصمیم گیری و اداره کردن درون سازمانی کسب و کار می‌پردازد در حالیکه حکمرانی یا رهبری، هدایت کننده و ناظر نقش سازمان بوده و فراتر از وظایف درون سازمانی است.

این مدرس ادامه داد: هر نسل دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند مکمل ویژگی‌های دو نسل دیگر باشد.

میرسپاسی بااشاره به تدابیری که بتواند نگرش سه نسل در یک سازمان را تعدیل کند، گفت: استفاده مطلوب از تفاوت نگرش ها، چگونه یادگرفتن از یکدیگر و آشنا شدن با آشنا می‌تواند در این خصوص راهگشا باشد.

دبیرعلمی همایش به تعریف موفقیت از دیدگاه نسل جوان پرداخت و افزود: نسل جوان معتقد است، موفقت با میزان کار زیاد و درآمد بیشتر همراه نیست بلکه در مشارکت مستمر در زندگی خانوادگی، متناسب کارکردن و توازن بین کار و زندگی است.

وی بابیان اینکه نسل جوان، خوب زندگی کردن را موفقیت می‌داند نه پولدار شدن را، تاکید کرد: از جمله موارد مهم در حوزه مدیریت منابع انسانی، حضور نسل جوان در سازمان‌ها با توقعات، رفتار‌ها و هنجار‌های متفاوت از نسل قبلی است.

میرسپاسی افزود: مدیریت راهبردی منابع انسانی در راستای تحولات انسانی، اجتماعی و تکنولوژیک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام// ف. ح
برچسب ها: همایش ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.