سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهایی ساده برای شستشوی بهتر لباس‌های جین +عکس

ترفندها و نکاتی ساده را برای شستشوی بهتر لباس‌های جین در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شستشوی صحیح لباس‌ها منجر به افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود و برای تحقق این مسئله بهتر است ترفندهای ساده و کم هزینه را به کار ببرید.

برای شستشوی بهتر و افزایش عمر لباس‌های جین خود کافی است برای این منظور اقدامات ساده زیر را انجام دهید.

در زمان آبکشی لباس‌های جین یک لیوان سرکه و دو قاشق نمک را با مقداری آب ترکیب کرده و آن‌ها را به مدت یک ساعت درون وان حمام، درون این محلول قرار دهید.

بهتر است لباس‌های جین را داخل وان حمام بشویید، زیرا می‌توانید هنگام شستشو آن‌ها را به صورت صاف کف وان قرار داده و شستشو دهید.

 استفاده از  محلول سرکه و نمک به تناسبی که گفته شد، مانع از رنگ پریدگی لباس‌های جین می‌شود و در نظر داته باشید که  این قبیل لباس‌ها نباید در آبی گرم‌تر از ۱۵۰ درجه فارنهایت شستشو داده شوند.

به یاد داشته باشید که برای شستشوی لباس‌های جین هرگز از پودر لباسشویی استفاده نکنید و در عوض استفاده از صابون یا مایع لباسشویی گزینه مناسبی خواهد بود و در صورت استفاده از صابون بهتر است صابون را به صورت مستقیم به لباس نزنید، بلکه ابتدا صابون را به برس زده و سپس با برس لباس خود را شستشو دهید.

پس از خروج لباس‌های جین از محلول سرکه و نمک، از یک عدد برس نرم استفاده کرده و از سابیدن لباس‌ها به هم و همچنین از پهن کردن لباس‌های جین در آفتاب برای خشک کردن آن‌ها خودداری کنید.

پس از خشک شدن لباس‌های جین برای اتو کردن آن‌ها جین از بخار استفاده کنید و فراموش نکنید که این قبیل لباس‌ها نباید به طور  مستقیم با اتو در تماس باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.