سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سر رامین رضاییان چه می‌ گذرد؟

مدافع ثابت تیم ملی در جام جهانی اکنون هم در اردوی تیم ملی به سر می‌ برد، اما فعلا عضو هیچ باشگاهی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رامین رضاییان مدافعی که روزگاری در پرسپولیس با سانتر‌ها و پاس گل‌های فوق العاده اش حسابی محبوب بود و روزگار شیرینی داشت، اما ناگهان ورق زندگی برای او برگشت و رامین دیگر رنگ خوشی را به خود ندید.

بعد از انتقال به پرسپولیس، همه فصل‌ های نقل و انتقالاتی برای رامین تلخ بود، چه آن زمانی که به ریزه اسپور رفت و عاقبت خیری نداشت، چه زمانی که به بلژیک رفت و آنجا هم چرخ روزگار بر وفق مراد مرد جنجالی و محبوب کیروش نچرخید.

رضاییان از بلژیک آمد و به گفته خودش با گزینه داخلی و خارجی مذاکره کرد، گزینه داخلی که برای راضی کردن وی پیشنهاد اغوا کننده و چند صد هزار دلاری داد.

مدافع ساروی بازیکن آزاد است و می‌ تواند به هر تیمی که جای خالی داشته باشد بپیوندد، اما رامین تا همین الان شش هفته از رقابت‌ ها را از دست داده است و به هر تیمی برود هماهنگ شدن با هم تیمی‌ ها بسیار سخت است.

شاید زمزمه‌های کم رنگ میانجیگری علی پروین برای بازگشت رضاییان به قرمز‌های پایتخت او را امیدوار کرده است، اتفاقی که با شناخت خصوصیات سرمربی کروات بیشتر از محال به نظر می‌ رسد.

در هرحال، آنچه که در سر رامین رضاییان می‌ گذرد بر همه پوشیده است، اما امیدواریم در نهایت هر تصمیمی که این بازیکن شایسته ساروی می‌ گیرد به نفع وی و آینده اش باشد.

انتهای پیام/ م

آینده نامشخص مدافع ساروی تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.