سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار کوزران:

1300 واحد در بخش کوزران در حال بازسازی و نوسازی است

بخشدار کوزران گفت: تعداد 1300 واحد در بخش کوزران در حال بازسازی و نوسازی است .

حمید شرفی بخشدار کوزران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به شایعاتی که در مورد سرپناه نداشتن مردم بخش کوزران درج شده بود به خسارتی که زلزله به بخش کوزران وارد کرده بود اشاره کرد و گفت : حدود 1300  واحد در بخش کوزران در حال بازسازی و نوسازی است .

وی گفت : این واحدها احداثی تخریبی نوع دو واحدهایی هستند که نیاز به تخریب فوری نداشتند و عموما فرسوده اند و برای پیشگیری از تخریب در زلزله های بعدی و به درخواست مردم بازسازی می شوند .

وی ادامه داد: این تعداد خانوار علارغم اینکه بنیاد مسکن ان ها را ملزم به تخریب نکرده و اعلام کرده در کنار واحد های خودشان نوسازی را انجام دهند اما 300 خانوار علی رغم قرار داد درخواست اسکان موقت کردندکه در خواست آن ها در دست بررسی است  .

بخشدار کوزران گفت: در شرایطی که جوانان روستایی ما بیکار هستند، توسط خود کشاورز به اشخاصی در سایر استان ها اجاره داده می شود .

بخشدار کوزران از مشکل آبرسانی سیار عشایر نیز یاد کرد و افزود: علی‌رغم اینکه اعتبار آبرسانی برای عشایر در نظر گرفته شده، اما برای تامین آب احشام با مشکل مواجهند و لازم است امور عشایر اقدام کند .

 

انتهای پیام/د

کار بازسازی حدود 200 واحد آسیب دیده  تا اواخر مهر به اتمام می‌رسد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.