سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشیاری مردم لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی توطئه‌های دشمنان

فرمانده سپاه لشگر قدس گیلان گفت: هوشیاری و بصیرت مردم لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار حق بین فرمانده سپاه لشگر قدس گیلان در یادواره شهید بابک نوری هریس و شهدای مدافع حرم که در مسجد باب الحواج شهر رشت برگزار شد گفت:دشمن با راه انداختن همزمان جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی در تلاش ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هستند که با هوشیاری ملت این توطئه نیز مانند فتنه‌های سال‌های گذشته خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید بیشتر ازهمیشه هوشیار باشند افزود: دشمن با جنگ فرهنگی به سمت جوانان ما حمله کرده است که با این کار می‌خواهد تمدن هزار ساله را از بین ببرد که این آروز را نیز با هوشیاری جوانان و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب به گور خواهد برد.

فرمانده سپاه لشگر قدس گیلان با بیان اینکه نبود جوانان مانند شهید بابک نوری هریس و شهدای مدافع حرم موجب می‌شد داعش تا به امروز به خاک و ناموس ما تجاوز می‌کرد گفت: مسئولان ومردم باید با برگزاری چنین یاد واره‌هایی راه شهیدان را همیشه زنده نگه دارند.

سردار حق بین تصریح کرد: شهید بابک نوری هریس از مدافعان حرم گیلانی یکشنبه ۲۸ آبان ماه هنگام عملیات مستشاری در منطقه بوکمال سوریه به فیض شهادت رسید.

 

انتهای پیام /م.ع

لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی توطئه‌های دشمنان، هوشیاری و بصیرت مردم است

برچسب ها: مدافعان حرم ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.