سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشنده دست به تهدید مشتری خود در فضای مجازی زد

رئيس پليس فتای استان کرمانشاه از دستگیری فروشنده مغازه‌ای خبر داد که به دلیل اختلافات مالی اقدام به ارسال پیام های توهین وتهدید آمیز برای مشتری خود در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

علی کریمی رئيس پليس فتای استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : اخیرا یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام های توهین آمیز و تهدید به هتک حیثیت، موجبات مزاحمت را وی فراهم کرده است.

سرهنگ کریمی ادامه داد: به دنبال طرح این ادعا، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که ارسال پیام های تهدید آمیز صورت گرفته صحت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های فنی و پلیسی خاص، متهم شناسایی و با دستور مقام‌قضایی به این پلیس احضار و در تحقیقات اعلام کرد که فروشنده مغازه است و چون شاکی اقدام به خرید وسایل از مغازه نموده اما بدهی خود را به موقع پرداخت نکرده با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز اقدام به تهدید شاکی کرده است .

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه امروزه دامنه اختلافات فضای واقعی به فضای مجازی کشیده شده است بطوری که گاهی شاهد این هستیم که افردی که اختلافات مالی دارند به جای مراجعه به مراجع قضایی و پیگیری از طریق قانونی رو به فضای سایبر آورده و با هتک حیثیت و ارسال مطالب تهدیدآمیز اقدام به تسویه حساب‌های شخصی می‌کنند.

سرهنگ کریمی در پایان گفت: این افراد باید بدانند اقدام آن‌ها پیگرد قانونی دارد و نه تنها به مطالبات خود نخواهند رسید بلکه با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

دامنه اختلافات فضای واقعی به فضای مجازی کشیده شده است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.