سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی بیش از 2 هزار نیروی فعال در آموزش و پرورش ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر از ساماندهی بیش از 2 هزار نیروی فعال در آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش ملایر به ساماندهی 2 هزار و 680 نیروی فعال در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: با توجه حجم بالای بازنشستگی در وزارت آموزش و پرورش، استان و شهرستان احتمالا با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 36 هزار دانش‌ آموز در مدارس ملایر سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند اظهار کرد: ثبت نام این دانش‌آموزان در 300 مدرسه شهری و روستایی انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر ادامه داد:روند ثبت نام دانش‌آموزان در مراحل پایانی قرار دارد و در زمینه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان مشکل خاصی وجود ندارد.

سلگی با اشاره به همکاری خوب کمیته‌های پروژه مهر گفت: تمهیدات لازم انجام شده تا زمان بازگشایی مدارس مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی با اشاره سلگی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس همزمان با سال تحصیلی جدید گفت:  برنامه‌های کمیته همکاری‌های حوزه  علمیه و آموزش و پرورش با شروع سال تحصیلی در همه مدارس شهرستان اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایربا اشاره به اینکه همزمان با شروع سال تحصیلی شاهد برگزاری منظم  نماز جماعت در همه  مدارس شهر و روستای ملایر خواهیم بود و همچنین برگزاری گفتمان‌ها ی دینی و برنامه اعیاد و مناسبت‌ها در طول سال تحصیلی جدید خواهیم داشت.

 انتهای پیام/ب

آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.