سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس:

مدیرانی که به زلزله زده ها وعده وعید دادند را درمجلس معرفی می کنم

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: اسامی مدیرانی که به زلزله زده ها قول هایی دادند و به آنها عمل نکردند را در صحن مجلس معرفی می کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی امروز جمعه در جلسه ستاد بازسازی استان کرمانشاه که در سرپل ذهاب برگزار شد، گفت: بی انصاف نیستم اما وکیل مردم هستم ، در این شرایط بحرانی اگر وعده و قولی می دهیم باید عمل کنیم.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اسامی مدیرانی که بعد از زلزله به شهرستان ثلاث باباجانی آمدند و به مردم قول و وعده دادند اما آنها را اجرایی نکردند را در صحن مجلس اعلام می کنم.

وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی با تمام شهرستان های دیگر متفاوت است، بعد از زلزله ۷.۳ ریشتری تاکنون چندین زلزله ۵ و ۶ ریشتری در این مناطق رخ داده است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: آب هست اما مدیریت در این باره در روستاها نیست.

نادری از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز انتقاد کرد و افزود: به دلیل کم کاری این اداره کل جاده های شهرستان ثلاث باباجانی وضعیت نامناسبی دارند و هر روز در جاده های این منطقه شاهد وقوع تصادف هستیم.

وی همچنین بیان داشت: افزایش کمک بلاعوض و تسهیلات زلزله زدگان با وجود اینکه مصوب شده اما به هیچکس هنوز اعطا نشده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

صحبت های نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس درباره وضعیت زلزله زده ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.