سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نوري:

دشمنان ايران اسلامي به آخر خط رسيده‌اند

رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران با بيان اينكه دشمنان به اين نتيجه رسيده اند كه به هيچ وجه نمي توانند در مقابل جمهوري اسلامي قد علم كنند و به آخر خط رسيده اند گفت: از اين رو منويات دروني خود را كه ترور بخشي از آن است، به صورت آشكارا برملا مي كنند.

سردار علي اشرف نوري، معاون سياسي و رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به عوامل و دلايل طرح علني ترور دانشمندان هسته اي كشورمان توسط دشمنان اشاره كرد و گفت: اولا اينكه آنها عملا به آخر خط رسيده اند و مجبور به بيان علني منويات دروني خود شده اند.
وي ضمن اشاره به ناكامي غربي ها در تمام عرصه هاي منطقه اي و فرامنطقه اي گفت: امروزه با اندكي نظر به تحولات منطقه اي، بين المللي و جهاني، نمايشگاهي از ناكامي، شكست و تحليل استكبار جهاني را به چشم خود مي بينيم لذا اينگونه بيان صريح و آشكار منويات آنها نشانه عجز و ناتواني آنهاست يعني اينكه ديگر به هيچ عنوان توان تفكر معقولانه و منطقي را در عرصه تقابل با جمهوري اسلامي ايران برايشان متصور نيست، از اينرو دست به اقداماتي ضد انساني و ضد حقوق بشريت كه هميشه به دروغ داعيه دار آن بوده و هستند مي زنند.
اين مقام ارشد نظامي در ادامه به واكنش و عكس العمل جمهوري اسلامي ايران در قبال اينگونه تحركات اشاره كرد و گفت: طبق آموزه هاي ديني اين حق كشور ما است كه در قبال اينگونه اعمال مقابله به مثل داشته باشد.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران هيچگاه بدليل اقتدار و جايگاه ويژه اي كه در عرصه بين الملل دارد و همچنين به دليل گفتمان قوي و غني ديني كه دارد به هيچ وجه لازم نمي بيند كه چنين حركاتي را انجام دهد گفت: ايران اين قبيل تحركات را به شدت محكوم مي‌كند؛ زيرا كه ايران اسلامي سالهاي سال قرباني تروريست بوده و هميشه با آن مبارزه كرده است و اينگونه اقدامات كور و پيش پا افتاده را صراحتا نفي مي كند.
نوري در ادامه به حق ايران اسلامي در پيگيري حقوقي اين اقدام ناجوانمردانه كشورهاي غربي در مجامع بين المللي اشاره كرد و گفت: ما به لحاظ حقوق بين المللي توان چنين كاري را داريم اما چنين اقدامي را انجام نمي دهيم و لازم نمي بينيم كه از اين زاويه وارد مقابله شويم، بلكه پاسخ آنها را با توجه به اقتدار و جايگاه ويژه كشورمان در سطح منطقه و بين الملل از طريق حقوقي و گفتمان و عرفي حقانيت اسلام و حقانيت ملت مسلمان ايران خواهيم داد.
وي خاطرنشان كرد: قاطع ترين پاسخ ملت ما به اينگونه تحركات حضور در صحنه هاي مختلف از جمله انتخابات پيش رو خواهد بود، همچنين پيشرفت علمي دانشمندان و تلاش مضاعف آنها بر اثر اينگونه ترورها كند نخواهد شد، بلكه به سرعت پله هاي ترقي و پيشرفت را طي خواهد كرد.

/ع2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.