سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانجام نگاه نکردن به چپ و راست حین عبور از خیابان +فیلم

در این مطلب یک ویدئو لزوم آموزش صحیح به کودکان کم سن و سال هنگام عبور از عرض خیابان را مورد تاکید قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با آغاز فصل پاییز مدارس شروع به کار می کنند و یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه بسیاری داشت آموزش صحیح عبور از خیابان ها به دانش آموزان کم سن و سال پیش از شروع و پس از خاتمه کلاس ها است. این آموزش می بایستی از طریق خانواده ها، مدارس و رسانه ها به دانش آموز منتقل شود. آموزش مهمی که هرگونه سستی در مورد آن می تواند به خطری بزرگ و بازی با جان دانش آموزان منجر شود. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان های منطقه " سونگای نیبونگ" واقع در جزیره پنانگ مالزی رخ داد.

این ویدئو تعدادی از والدین را به همراه فرزندان خود در پشت چراغ قرمز و منتظر برای سبز شدن چراغ عابر برای عبور از خیابان نشان می دهد. در ادامه این ویدئو یک دانش آموز دختر کم سن وسال ناگهان وارد خیابان شده و پس از تصادف با یک خودروی عبوری به هوا پرتاب می شود. ظاهرا تلاش راننده برای ترمز کردن و توقف خودرو بی نتیجه می ماند و این دختر پس از تصادف دچار آسیب از ناحیه چانه و پا می شود.

گفتنی است؛ در اتفاق مشابه دیگری در ماه مارس که تصویر آن ضمیمه این ویدئو شده است یک دانش آموز دختر خردسال دیگر که بدون توجه به چراغ و نگاه کردن به سمت چپ و راست وارد خیابان شده بود از یک حادثه جان سالم به در برد. این دانش آموز که به داخل خیابان پریده بود بلافاصله یک قدم به عقب برداشت و از وقوع یک تراژدی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

لحظه تصادف دانش آموز کم سن و سال با خودرو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.