سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور موثر پدافند هوایی شمال غرب در مناطق صعب العبور

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت:پدافند هوایی در بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نقطه کشور در مناطق صعب العبور حضور فعال دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد با اشاره به نقش و اهمیت پدافند هوایی گفت: قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی متشکل از نیرو‌های جوان و متخصص است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: پدافند هوایی در بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نقطه کشور در مناطق صعب العبور حضور فعال دارد و در تمام مرز‌های کشور تمامی فعالیت‌ها و هواپیما‌های دشمن را رصد می‌کند.

عظیمی افزود:قرارگاه پدافند هوایی با شناسایی به موقع حرکات دشمن و با استفاده از تکنولوژی‌های فرامنطقه تمامی نقشه‌های دشمنان نقش بر آب کرده و اجازه کوچکترین تعرض را نمی‌دهد.

وی بیان کرد: استان آذربایجان غربی همانند سایر استان‌های کشور با توکل به خداوند و تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: مردم با وجود تمامی تحریم‌ها همچنان پای نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند و اجازه نخواهند داد تا کشور به خاک کشورشان نفوذ کند.

 

انتهای پیام/ی

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور در ارومیه

برچسب ها: سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.