سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنچه در خندوانه گذشت؛

بغض آقای خواننده برای پدرش/ماکان بندی‌ها به آرزوی خود رسیدند + فیلم

رامبد جوان شب گذشته میزبان ماکان بند در برنامه خندوانه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان شب گذشته میزبان گروه موسیقی ماکان‌بند در خندوانه بود و در بخش اول از خندوانه به قرعه‌کشی بین تماشاگران پرداخت.

رهام هادیان یکی‌ از خواننده های گروه موسیقی ماکان‌بند با اشاره به فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول کارهای جدیدی هستیم تا آنها را تقدیم مخاطبان خود کنیم.

وی‌ با اشاره به اینکه تا امروز ۱۵ قطعه موسیقی تولید کرده‌اند، بیان کرد: ماکان ‌بند، تلاش و زحمت همه‌دوستان عزیزمان است.

هادیان در ادامه در برنامه ضمن تشکر از گروه موسیقی، درباره انتقادها گفت: به من همیشه اتهام می زنند که بچه پولدار هستم. اما اصلا اینطور نیست.

امیر مقاره درباره معنی ماکان گفت: ماکان به معنی شجاعت است و فکر می کنم شجاعت داریم که جلوی این همه انتقاد ایستاده ایم.

مقاره تاکید کرد: در دنیای واقعی باید برای رسیدن به آرزوها تلاش کرد و ما هم برای رسیدن به این نقطه تلاش کردیم اما برخی  تصور این را دارند که ما حق آنها را خورده ایم.

در اولین بخش گفتگو گروه ماکان بند اولین قطعه موسیقی خود را اجرا کردند و پس از آن هادیان درباره وضعیت نابسامان زندگی مردم اهواز و آبادان گفت: هنوز وضعیت آب و گاز مردم درست نشده و کنار هر شیر آبی یک دستگاه تصفیه وجود دارد و با اینکه گاز کشی شده اما در خانه ها کپسول گاز هست.

مقاره درباره ورودش به عرصه موسیقی گفت: من هنر را دوست داشتم و از زمانی که صدای محسن چاوشی رو شنیدم یعنی ۸ سال پیش، شروع به فعالیت در این زمینه  کردم، درواقع حس خواندن آقای چاوشی به روحیه و حس زندگیم خیلی نزدیک بود و به آن علاقه‌مند شدم‌.

هادیان نیز درباره ورود خود به هنر موسیقی بیان کرد: از بچگی آواز می خواندم ولی به شکل حرفه‌ای ۸ یا ۹ سال پیش بود که بعد از کلاس ساز به پیشنهاد استادم کلاس آواز رفتم و کم کم با فراخوانی که سرپرست گروه امروز ماکان‌بند گذاشته بود، صدا را ضبط کردم و برای او فرستادم و شب به من  پیام دادند  و قرار شد به صورت آزمایشی قطعه ای را بخوانم.

مقاره در پاسخ به سوال رامبد جوان گفت: دوست دارم بازیگر شوم. این را همه جا گفتم و باز هم می گویم که دغدغه تمام گروه ماکان‌بند دیدن شادی مردم است.

امیر مقاره در پایان با تشکر از پدرش گفت: به هم سن و سالان خودم توصیه می کنم که هیچ وقت به پدر و مادرشان برای ناتوانی در تهیه وسیله ای توهین نکنند، من در سن 9 سالگی یک چتر از پدرم می خواستم که آن زمان گفت پول برای خرید آن چتر ندارم،و متاسفانه جلوی همکارانش به او گفتم که تو پدر من نیستی.

مقاره ادامه داد:چند روز پیش پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم ، من از همینجا به پدرم می گویم که هر چه دارم و ندارم از تو دارم.

در پایان این گفتگو رهام هادیان و امیر مقاره هرکدام از خانواده خود گفتند و قول دادند هر کدام تا ۵ نفر از تماشاگران خندوانه را به کنسرت خود دعوت کنند‌‌.

گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/

آرزوی خواننده ماکان بند برای بازیگری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
یک دختر 10 ساله
۲۲:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
دوستان عزیز،اونایی که میگین من بغض ندیدم،من یه خواهشی ازشون دارم،خواهشم اینه که به جای اینکه من من بکنن خودشون در اینده که معروف شدن تو برنامه به قدری گریه کنن که تلف بشن من که از این روز به بعد هر روز پای تلویزیون میشینم تا ببینم همون یه ذره بغض رو هم میکنن یا نه؟
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۸ تير ۱۳۹۸
ما نبايد به جيزى كه نميتوانيم درك كنيم يا دوسش نداريم توحين كنيم وسعى نكنيم در زندكى ديكران دخالت كنيم اكر اهنكى رو دوست داريد كوش كنيد از خوانندهاش حمايت كنيد اما حمايت اين نيست كه در زندكى خواننده دخالت كنيد ودنبال جزءيات زندكيش باشيد ودرمورد كاراش قضاوت نكنيد به اين دليل كه ما ازدل كسي خبر نداريم وتوحين هم نكنيم دنياى انسان ها خيلى بهتر ميشود اكر هركس خودشو قضاوت كنه
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
من عاشق تونم
ناشناس
۰۵:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
ما هم همین طور❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
شادی
۰۲:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام امروز این حرفها دارم میزنم واقع دوتاشون باور کردم آدم خیلی سخت عزیزیش را از دست بدهد ولی به خاطر مسولیت وعهدی که با کارش بسته بخاطر شاد کردن دل مردم روی عهدش بماند آره رهام هادیان همین کار کرد اون عزیزترینش امروز ازدست داد تا کنسل کردن کنسرتشون سرپرست گروه شون بخاطر اون پیش رفت کنسرت کیشون کنسل بشه ولی خودش نذاشت چون احساس مسولیت کرد و با تمام غمی که درون دلش و چشم هاش بود کنسرت اجرا کرد حالا ب خوب بودنش شک دارید دیگه توراخدا هیج ایرادی از اجراشون وسبک شون نگیرد اونها خودشون ثابت کردن هم خودش وهم امیر نقاره رفیق بودنش برای رهام اثابت کرد اون امروز به قدری هواش داشت که توی این دوره برادر هم هوای برادرش ندارد ولی اون هوای عزیزترین رفیق داشت برایش کم نذاشت.
امروز 17 شهریور روز خوبی برای خانواده هادیان وماکانی ها نبود وروز خوبی برای کسای دیگر ای نبود روز بیش خندوانه شون پخش شد وبا شادی شون شاد شدیم حالا هم با غم شون ناراحت .
آهای کسایی که میگوید رهام وامیر بچه پول دار بی درد هستند دیگر حق گفتن این کلمه ها ندارید اونها ن پئل دار ودند ن بدون درد اونها هم سطح ما مردم ساده هستند اونها خودشون ثابت کردن وحالا وقت ثابت کردن ما هواداران میرسد ار این لحظه دیگر کسی راجب آنها قضاوت کرد
مهری
۰۰:۱۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
سلام
بیایید به جای گارد گرفتن در مقابل حرف و نظر و راز مردم، به نکات مثبت حرفهاشون، نظراشون و رازهاشون فکر کنیم.
برای همه‌ی مردم ایران آرزوی سلامتی، خوشبختی، موفقیت و سعادتمندی دارم علی‌الخصوص برای جوونای عزیز مملکتم. برای گروه ماکان بند هم آرزوی موفقیت دارم.
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
ما که بغضی ندیدیم.
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
پس با پدرش قهر کرده که خواننده شو
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
Jg
۲۱:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
چقدر هنر سخیف شده که امثال اینا تو بورس هستن!!! حیف از اشعار شعرای نامی که از زبان این خواننده ها سروده بشه!! مردم, به شنیدن این اراجیف عادت نکنید!!!
eli
۰۲:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
هنر ضعیف نیست اینه تلاش کردند و خون دل خوردن به اینجا رسیدند اتفاقا تو ضعیفی که اینه الگوی خوت قرار نمیدی اینا بجه سوسول نیستند اینها رهام وامیر نمونه مرد واقعی هستند برو صفحه شخصی شون نکاه کن بعد قصاوت کن من به خوبی می شناسمون همین بیا یاد بگیر قضاوت نکن
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
تلاش چه ربطی به ضعیف بودن یا نبودن هنر داره؟!!؟ شما میتونید پوچ ترین کارها رو مثل روپایی زدن رو قله اورست رو با تلاش زیاد انجام بدید در حالیکه ذره ای ارزش ذاتی نداره این کار!!!
eli
۱۸:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
اصلا شما میدانید اینها برای رسیدن به هدفشان چه قدر تلاش کردند و الان نتیحه اش دارند به خوبی می بینند این قدار این خواننده ها بین تماشاگرانشون عزیزهستند که نگو این بچه های پول دار بی درد نیستند اینها پول دار نیستند آدم معولی هستند که با تلاش این چا رسیدند رهام هادیان روز شنبه مادر بزرگش ار دست داد ولی ب عشق مردمش و طرفدارانش ماند غمش ریخت توی دلش و خواند و مردمش شاد کرد دیگر زود دیگران قضاوت نکنید همین ما طرفداران ماکان بند هم رهام و امیر دوست دارم و دوست نداریم کسی پشت سرشون حرف بزند
hasti
۱۷:۴۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
فازت چیه؟
برو واسه خودت متاسف باش
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
عجب پدرش کینه ای بوده.
یک عدد بنده
۱۸:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
این چه حرفیههههه؟!
یکم ادب داشته باشید اینطور صحبت نکنید
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
هر کسی میاد خواننده میشه ، ماشااللع مثل مورچه دارند زیاد میشند
hasti
۱۷:۴۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
شما به جای اینکه حسادت کنی یکم تلاش میکردی میتونستی یه کاره مملکت بشی